Як дізнатися, що стійки стабілізатора вийшли з ладу, і що робити далі

Як дізнатися, що стійки стабілізатора вийшли з
ладу, і що робити далі

Ніщо не вічне під місяцем, і стійки стабілізатора підтверджують це правило. На перший
погляд, простий елемент підвіски, в якому просто нема чому ламатися, згодом таки
зношується.

Ремонтувати його не завжди можливо, та й який у цьому сенс – наприклад новий для Део Ланос на Avto.pro коштує «копійки» і замінити його можна самостійно або за невелику ціну. Адже це зовсім не складна процедура, деталі якої ми розкриємо нижче.

Навіщо потрібні стійки стабілізатора
Ніхто не сумнівається, що підвіска в автомобілі вирішує якщо не все, то левову частку
всього. А стійка стабілізатора – необхідна умова правильної роботи підвіски. Ця деталь
відповідає за рівномірний розподіл навантаження та збереження всієї системи у
справному стані. Як наслідок, саме вона першою виходить із ладу. Несправність стійок
стабілізатора ставить під удар підвіску в цілому, а також різко знижує комфорт,
керованість та безпеку автомобіля.

Відео дня


Як дізнатися, що їх час міняти

Про те, що термін експлуатації стійок добіг кінця, будь-який автовласник дізнається
досить швидко. Автомобіль починає розгойдуватися, його «відводить» з дороги, варто
відпустити кермо, і керувати ним стає складніше з кожним днем.
Ще одна ознака — сторонні звуки, які стають тим чутнішими, чим вища швидкість.
Однак звуки залежать від типу стійки. Якщо у вашому автомобілі вона складається з
шарнірів, то при русі нерівною дорогою (а це 80% наших доріг) з проблемного боку
буде добре чути стукіт. Але якщо стійку утворюють дві гумові втулки, вони стукатимуть
майже нечутно, тому орієнтуватися тільки на звуки неможна.

Самостійна заміна
Єдиною перешкодою для того, щоб замінити стійку самому, може стати відсутність
знімачів кульових опор. Цей специфічний інструмент є далеко не у кожного
автовласника, проте за бажання можна обійтися без нього або купити недорогий. За
допомогою зйомника стійка легко демонтується, після чого її просто замінити на нову.

Коли у конструкції є втулка, її можна замінити окремо від стійки. У такому разі після
демонтажу треба зняти втулку за допомогою молотка і забити на місце нову,
попередньо змастивши її мастилом.

Коментарі

keyboard_arrow_up