У Житомирі з'явиться інноваційний торговельний центр «Епіцентр»

У Житомирі з'явиться інноваційний торговельний центр «Епіцентр»

Національна мережа «Епіцентр» вже наступного року відкриє сучасний торговельний центр площею майже 19 тис. кв. м в Житомирі.

Для міста це залучення мільйонних інвестицій та додаткові відрахування до місцевого бюджету, а також створення 350 нових робочих місць з офіційним працевлаштуванням, соціальними гарантіями та достойною оплатою праці.

Поява «Епіцентру» у Житомирі – подія довгоочікувана. Область залишається єдиною, де не представлена найбільша мережа торговельних центрів в Україні. В численних коментарях у соцмережах та під публікаціями у місцевих онлайн-ЗМІ житомиряни з нетерпінням чекають відкриття інноваційного торговельного центру, аналогів якому в області немає.

 

Житомир 1

Житомир 2

 


З відкриттям ТЦ «Епіцентр» мешканці Житомира та сусідніх міст отримають можливість обрати необхідні товари з понад 110 тис. найменувань, серед яких: будматеріали, меблі, фарби, вироби з дерева, автотовари, побутова хімія та електроніка, текстиль, канцтовари, сантехніка, плитка, посуд, меблі, дитячі товари тощо. І все це за справедливими ринковими цінами без шалених націнок, які за відсутності конкуренції є звичною практикою для вже працюючих у місті магазинів.

Крім того, у новому торговельному центрі буде розташований мультибрендовий магазин спортивних товарів Intersport, де можна буде придбати все необхідне як професіоналам, так і прихильникам активного та здорового дозвілля.

Велика частка продукції у торговельному центрі буде українського виробництва. В цьому особливість компанії «Епіцентр», яка робить ставку на співпрацю з вітчизняним виробником.

«Епіцентр» свідомо віддає перевагу співпраці з вітчизняним виробником. Як один з найбільших ритейлерів країни, ми відчуваємо: український покупець оцінив якість товарів, які виготовляються в нашій країні, та свідомо робить вибір на їх користь. І це нас надзвичайно надихає», - зазначає співзасновник мережі, голова ТОВ «Епіцентр К» Галина Герега.

Окрім того, поява представника системного бізнесу в регіоні відкриє нові можливості для місцевих підприємців, оскільки до 10 % всього асортименту торгового центру «Епіцентр» забезпечуватимуть регіональні виробники, що сприятиме росту малого та середнього бізнесу в регіоні.

«Сьогодні в регіонах є дуже круті виробники, але їх потужностей не вистачає, щоб постачати товар на всю мережу. Ми дозволили керівникам торговельних центрів у регіонах залучати до 10 % місцевих постачальників. І у нас є чимало приклади, коли за декілька років завдяки нашій підтримці такі локальні виробники з ФОПів виросли у потужні підприємства», - говорить заступник генерального директора, директор з продажів ТОВ «Епіцентр К» Володимир Гончаров.

Щоб подарувати покупцям більше позитивних емоцій, у торговельному центрі працюватимуть розважальна зона для дітей, ресторан та інші додаткові сервіси.

Традиційно подбає компанія і про благоустрій території навколо торговельного центру. «Кожне місто, в якому з'являється наш торговельний центр, одразу відчуває переваги. З появою «Епіцентра» будуть відремонтовані під'їзні шляхи до торговельного центру та інженерні мережі, проведений благоустрій та озеленення території, облаштовано тротуарні доріжки, встановлено вуличне освітлення», - розповідає Олег Полохайло, заступник генерального директора з питань капітального будівництва ТОВ «Епіцентр К».

Серед важливих переваг появи стратегічного інвестора в Житомирі ще й розв'язання екологічної проблеми, які існувала у місті десятиліттями. Ділянка, яка була виділена компанії рішенням Житомирської міської ради в липні 2019 року, — територія колишньої нафтобази, забруднена залишками нафтопродуктів. Нафтобаза була збудована ще у далекому 1918 році. У 2010 році ТОВ, що її експлуатувало, було визнано банкрутом та припинило свою діяльність. Таким чином, місто отримало у спадок проблему, яка роками не вирішувалася. Попри це, «Епіцентр» як інвестор погодився на складну ділянку, розраховуючи на підтримку місцевої влади у вирішенні цієї ситуації.

За ініціативи представників «Епіцентру» було укладено тристоронню угоду з Житомирською міською радою та ДП «Науково дослідним інститутом нафтопереробної та нафтохімічної промисловості «МАСМА», про розробку комплексу природоохоронних заходів щодо забруднених нафтопродуктами ґрунтів на території колишньої нафтобази.

«Ставши заручником ситуації, ми активно долучилися до її вирішення. Впевнені, що проблема, яка існувала в місті десятиліттями, має бути вирішена зусиллями всіх зацікавлених у цьому сторін. Тому розпочато роботи над проєктом рекультивації ґрунтів на забруднених територіях, а саме на території нафтобази та аеропорту», — Байдюк.

До розробки проєкту рекультивації також залучено провідних спеціалістів Інституту мікробіології та вірусології ім. Д. К. Заболотного НАН України та Інституту громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва НАМН України.

«Роботи вестимуться у два етапи: перший етап – наукове обґрунтування технології рекультивації ґрунтів, а саме вибір деструктора/ферментів та технології для кожної земельної ділянки окремо. Другий етап – роботи по рекультивації забруднених ґрунтів земельної ділянки біля Міжнародного аеропорту та земельної ділянки на території колишньої нафтобази та вивіз знезараженого ґрунту на сміттєзвалище. Ми використаємо біопрепарат, який має здатність зв’язувати нафтопродукти, окислювати широкий спектр вуглеводів. Цей препарат екологічно чистий та безпечний для живих організмів», — коментує рішення директор ДП «НДІ ННП «МАСМА» Олег Картавцев.

Зі свого боку міська влада Житомиру всіляко підтримує інвестора, який виявився небайдужими до проблем міста. «Завдяки спільним зусиллям міської влади, небайдужості комерційної компанії та українським науковцям житомиряни позбудуться проблеми, від якої потерпали багато десятиліть», — впевнений радник міського голови Житомира Олександр Черняхович.

«Ми маємо всіляко підтримувати інвестора, житомирян та розвиток міста», - зазначає депутат Житомирської міської ради Іван Фурлет.

«Епіцентр» – лідер ринку роздрібної торгівлі України з повністю вітчизняними інвестиціями. Мережа налічує 56 торговельних центрів по всій Україні, які щорічно відвідують майже 65 млн покупців. У 2018 році компанія «Епіцентр К» сплатила у бюджети різних рівнів понад 4 млрд грн податків та входить до топ-30 найбільших платників податків в Україні. Крім того, компанія є одним з найбільших роботодавців Україні – у ній працює 31 тис. співробітників.

 

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
keyboard_arrow_up