«Передавайте показники «газового» лічильника з 1 по 5 число щомісяця» - Житомиргаз

«Передавайте показники «газового» лічильника з 1 по 5 число щомісяця» - Житомиргаз

АТ “Житомиргаз” нагадує про необхідність передати показання лічильника станом на 1 серпня. Для зручності споживачів ці дані можна передати онлайн до 5 числа. Це потрібно для того, щоб сума в платіжці від Вашого постачальника відповідала спожитому об’єму газу.

Існує декілька способів передати показання лічильника дистанційно. Клієнт може обрати будь-який зручний для себе.

Мобільний додаток 104ua

Тут все просто: звантажив додаток, легко зареєструвався і сфотографував лічильник. Ці фотографії обробляються штучним інтелектом. Що це означає? Що обробку фото здійснюватиме штучний інтелект. Він зі 100% гарантією розпізнає показання лічильника.

Дані передаються із зазначенням дати та часу. Перевірка фото може тривати від однієї до декількох хвилин. За бажанням клієнт може відстежувати статус обробки, оновлюючи дані екрана.

Закачайте додаток з можна з  AppStore та Google Play.

Чат-боти 7104ua в Viber та Telegram

Контекстне меню чат-ботів підкаже, як саме передати показники. Або ж запустіть базовий додаток "Камера" на Вашому смартфоні, наведіть на QR-код, що додано нижче. На екрані Вашого ґаджета з'явиться посилання, яке перенаправить Вас у Viber-бот.

Viber-бот також дозволяє додати фото Вашого лічильника з актуальними показниками, що особливо спрощує процедуру передачі показників, а також підтверджує їх коректність. Також функція фотофіксації є й у Telegram-боті 7104ua.

У мобільному додатку та чат-ботах також є й інші функції, така як, наприклад, сплата за послугу розподілу газу онлайн. А ще можна обслуговувати декілька особових рахунків одночасно.

СМС на короткий номер 7104. У повідомленні необхідно вказати номер рахунку та показання лічильника у форматі: ХХХХХХХХХХ YYYYY, де ХХХХХХХХХХ – 10 цифр особового рахунку, YYYYY – показання лічильника (до 5 цифр). Між даними особового рахунку і показаннями необхідно ввести пробіл. Після відправлення повідомлення споживач автоматично отримує відповідь: «Ваші показання прийняті та оброблені. Дякуємо». Якщо клієнт отримав відповідь «Невірний формат», це означає, що дані, які він надіслав, вказані не коректно. Йому необхідно їх перевірити та повторити спробу.

«Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Для реєстрації кабінету необхідно вказати номер особового рахунку і суму останнього платежу. Детальну інструкцію як зареєструватися в Особистому кабінеті, читайте на сайті 104.ua у розділі «Як зареєструватися».

Для довідки:

Вже понад рік споживачам газу доступний пристрій дистанційної передачі даних 104.UA Smart, який передасть покази Вашого газового лічильника за Вас.  Він накопичує та зберігає дані показань обсягу спожитого газу, змін конфігурації та аварійних ситуацій. Більше про пристрій дистанційної передачі даних 104.UA Smart можна дізнатися на сайті market.104.ua або у персонального менеджера 104.ua Клієнтський простір.

Коментарі (9)
  • Алина Ганченко

    Дозвонитись не можна
  • Татьяна Ретьман Огородникова

    Як не передавала показники, а всеодно пишуть , що  захочуть. Кошмар.
  • Aneli Ya

    чат-бот у вайбер -- місяць "в обробці" і в результаті показники не прийняті, у квитанції 0.
  • Олена

    Передавання показників прирівнюється до ТОРТУР це просто ЖЕСТЬ мягко сказано

keyboard_arrow_up