Перша в Україні конференція присвячена інструментам локального маркетингу. У вас кавярня, доставка піци, СТО, чи філія банку? Значить вам потрібно боротись "на районі" за свого клієнта. Онлайн та офлайн інструменти - все, що потрібно для перемоги у "вуличних боях". І обговоримо потенціал соціальної відповідальності, адже це козир в рукаві.
Денис Каплунов - Брендрайтер. Пише для сильних компаній та особистостей. Перетворює слова в гроші. Особистий бренд - міфи, скандали, пафос і розслідування.
Тема виступу:
- 4-рівнева технологія особистого зростання.
- 13 напрямків професійного росту.
- Як вибрати нішу і відбудуватися від конкурентів.
- Як розробити особисте уявлення ( «пітч»).
- Сила «авторського продукту»
- Робота з базою соціальних доказів.
Антон Воронюк - Керівник академії WebPromoExperts, директор з розвитку інтернет-агентства WebPromo. З 2012 року студентами WebPromoExperts стали понад 6000 осіб.
Відгуки студентів Агентство WebPromo з 2008 року реалізувало понад 1100 рекламних кампаній для Ощадбанку, Ашан, Укрсиббанку, Метро, Київстар, Vodafone. Відгуки клієнтів Антон тренер в академії Google для агентств.
Досвід роботи в інтернет-маркетингу з 2007 року. Сертифікований фахівець Google Analytics IQ, Google AdWords IQ, Bing. Автор бестселера "Актуальний інтернет-маркетинг"
Микола Ашпін – SEO-спеціаліст київського веб-агентства Arto Web Agency. Він успішно займається просуванням локальних бізнесів Києва, виводячи їх у топ-3 і топ-1 блоку локальної видачі Google.
Микола переконаний: аби "завоювати довіру" пошукових систем, SEO-спеціаліст повинен бути уважним до деталей і слідкувати за сучасними тенденціями пошукового маркетингу. Він ділиться своїми знаннями у блозі агентства, публікуючи аналітичні та інформаційні матеріали. Також його авторству належать статті на таких профільних ресурсах, як AIN.ua та SearchEngines.ru.
У своїй доповіді Микола сфокусується на використанні Google My Business – інструменту, який в останні роки став просто незамінним для локального бізнесу. Він розповість, як найбільш ефективно використовувати функціонал цього сервісу для залучення нових клієнтів та збільшення продажів.
Олег Горобець - генеральний директор RIA Media/ Вивчав маркетинг і менеджмент в університеті м. Клермон-Ферран (Франція). У Києво-Могилянській бізнес-школі маркетинг, менеджмент і Agile.
Останні 9 років управляє найбільшою в Україні регіональною медіа-групою.
В активах компанії — чотири друковані газети, мережа зовнішньої реклами, ретрансляція 21 радіостанції, три інтернет-сайти різної тематики з найбільшою читацькою аудиторією на території центральної і західної України.
Як роздрібна торгівля може задовольняти зростаючі очікування сучасних споживачів, які хочуть отримувати персоналізований підхід? Як створювати дійсно потрібні для конкретного клієнта пропозиції? Використання штучного інтелекту для сегментації та персоніфікації вирішує ці завдання, і виводить якість комунікації з клієнтом на дійсно новий рівень. Йдеться про зменшення відтоку клієнтів, розумне підвищення продажів конкретного SKU, збільшення частоти відвідування магазину та середнього чека за допомогою автоматизованих влучних рекомендацій.
Сучасні світові реалії кажуть, що впроваджені алгоритми машинного начання та AI дозволяють досягти взаємодії win-win між бізнесом та клієнтом, в доповіді буре розкрито практичний кейс такої взаємодії в сфері роздрібної торгівлі.
Корнієнко Володимир - Керівник програми лояльності “Червоний Маркет”. Експерт в побудові систем персональних комунікацій з клієнтом в роздрібній торгівлі на основі кластеризації та дослідження патернів поведінки. 5 років досвіду в роздрібній торгівлі, із яких 3 – розвиток програми лояльності та маркетинг.
17:30 Віктор Бронюк лідер гурту "ТіК", голова Представницької ради ФГ "Подільська громада", керівник Корпоративного фонду гурту "ТіК". Тверезість і Культура на районі. Як малими бюджетами на соціальну відповідальність здійснити значний вплив на громаду та просування власного бізнесу.
Коли?
10 жовтня 10.00
Де?
Конференц-зал Mont Blanc вул. Соборна, 34,
Замовити квитки:
063 799 99 74
Ми на facebook
facebook.com/events/2468811626545872/
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер