Мешканці Житомирщини зможуть поспілкуватися із посадовцями ОДА через відеозв'язок

Мешканці Житомирщини зможуть поспілкуватися із посадовцями ОДА через відеозв'язок

Голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич підписав розпорядження, згідно з яким передбачена організація розгляду звернень та особистого прийому громадян посадовими особами облдержадміністрації в режимі відеоконференц-зв'язку з метою підвищення рівня доступності органів виконавчої влади для громадян.

Голова Житомирської облдержадміністрації Ігор Гундич підписав розпорядження № 435 від 20.12.2016 «Про запровадження пілотного проекту організації та проведення особистих прийомів громадян у режимі відеоконференц-зв'язку».

Реєстрація осіб, які бажають записатися на особистий прийом або подати звернення у режимі відеоконференц-зв'язку, здійснюється на веб-порталі облдержадміністрації в установленому порядку.

Заявка на сеанс відеоконференц-зв'язку повинна містити: 

- стислий виклад мети особистого прийому, опис суті звернення; 

- відскановані документи щодо предмета особистого прийому або звернення (при необхідності та у разі наявності таких документів);

- бажані дату та час проведення сеансу відеоконференц-зв'язку в межах запропонованого графіка.

Після надсилання заявки на сеанс відеоконференц-зв'язку протягом трьох робочих днів відвідувачу надійде повідомлення про підтвердження прийняття заявки до попереднього розгляду. Кожна заявка матиме унікальний реєстраційний номер, який є незмінним. 

Подання заявки здійснюється за сім календарних днів до проведення особистого прийому громадян у режимі відеоконференц-зв'язку.

Подати заявку на відеоприйом можна за посиланням: http://oda.zt.gov.ua/internet-prijmalnya.html.

Ігор Гундич підписав розпорядження № 435 від 20.12.2016 «Про запровадження пілотного проекту організації та проведення особистих прийомів громадян у режимі відеоконференц-зв'язку».

Реєстрація осіб, які бажають записатися на особистий прийом або подати звернення у режимі відеоконференц-зв'язку, здійснюється на веб-порталі облдержадміністрації в установленому порядку.

Заявка на сеанс відеоконференц-зв'язку повинна містити: 

- стислий виклад мети особистого прийому, опис суті звернення; 

- відскановані документи щодо предмета особистого прийому або звернення (при необхідності та у разі наявності таких документів);

- бажані дату та час проведення сеансу відеоконференц-зв'язку в межах запропонованого графіка.

Після надсилання заявки на сеанс відеоконференц-зв'язку протягом трьох робочих днів відвідувачу надійде повідомлення про підтвердження прийняття заявки до попереднього розгляду. Кожна заявка матиме унікальний реєстраційний номер, який є незмінним. 

Подання заявки здійснюється за сім календарних днів до проведення особистого прийому громадян у режимі відеоконференц-зв'язку.

Подати заявку на відеоприйом можна за посиланням: 

http://oda.zt.gov.ua/internet-prijmalnya.html.

0
0
0
0
Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up