Жителям Житомирщини на замітку: як пацієнту подати скаргу до НСЗУ

Подати скаргу до НСЗУ — це не формальність. З початку року Національна служба здоров’я України отримала 1 080 звернень від пацієнтів щодо надання медичної допомоги, зокрема, з Житомирської області – 14.
Як діяти пацієнтам у разі порушення прав, розповідають в НСЗУ:
1.Звернутися зі скаргою до головного лікаря.
2.Якщо головний лікар не вирішує проблему — звернутися зі скаргою до місцевого департаменту охорони здоровʼя.
3.Залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ в розділі “Громадянам”: https://service.e-health.gov.ua/gromadyanam/osobistij-prijom/citizen-form.
Також залишити скаргу можна у декілька способів:
— За безкоштовним номером контакт-центру 16-77. Оператор гарячої лінії зафіксує скаргу та допоможе оформити звернення.
— Надіслати офіційний лист на електронну пошту: [email protected].
— Надіслати лист на поштову адресу НСЗУ: проспект Степана Бандери, 19, м. Київ, 04073.
— Написати звернення на особистому прийомі громадян.
Що варто вказати в скарзі?
1.Зазначте прізвище, ім’я та по батькові пацієнта, дату народження.
2.Зазначте дату події, викладеної у скарзі.
3.Правильно вкажіть назву лікарні.
4.Напишіть посаду, прізвище, ім’я та по-батькові особи, яка вимагала оплату за медичні послуги, ліки чи інші матеріали чи відмовлялася надати послугу.
5.Детально опишіть ситуацію, яка з Вами сталася.
6.За можливості зазначте суму коштів, яку вам довелось витратити, або яку з вас вимагали. За наявності додайте копії чеків на ліки чи медичні послуги.
7.Вкажіть свої контакти, які допоможуть з вами зв’язатися: номер мобільного чи стаціонарного телефону, електронну адресу, поштову адресу.
Аби скарга мала позитивний результат — важливо надати якомога більше фактів та доказів вимагання коштів (чеки, фото чи відео, імена медпрацівників, які вимагали кошти). Це допоможе встановити факт вимагання та повернути пацієнту кошти.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.