Якість медицини залежить від інформаційної підтримки

Якість медицини залежить від інформаційної підтримки

Наприкінці 2022-го року у КНП «Романівська лікарня» розпочав свою роботу новий підрозділ – кол-центр, який відтепер регулює, координує, інформує жителів Романівської та Миропільської громад.

Працівники кол-центру надають інформацію про розклад роботи фахівців романівської лікарні, про графіки роботи сімейних лікарів Романівського ЦПСМДП, включно із конкретною інформацією про роботу амбулаторій і медпунктів на території громади.

Новостворений підрозділ працює уже місяць. Робити повноцінний аналіз роботи ще зарано, але переваги уже відчули жителі громад. Про зростання інтересу пацієнтів до роботи новоствореної структури розповідає операторка кол-центру романівської лікарні Наталія Шафоростова: «Скажімо так, за минулий тиждень у нас було 620 дзвінків, тоді як тижнем раніше – 390. Більшість людей задоволені тим, що можна зателефонувати здому, записатися на прийом і прийти чи приїхати із віддаленого села конкретно на свою годину, а не стояти в чергах. Серед тих, хто звертається, є багато переселенців. Думаю, таким чином ми робимо послуги доступнішими».

Зауважимо, що кол-центр – це не просто новий номер телефону для пацієнтів. Це гарантоване покращення сервісу, адже його оператори пройшли навчання і працюють за розробленими комунікаційними шаблонами. П’ятеро операторів кол-центру щодня від 9:00 до 18:00 (у суботу із 9:00 до 14:00) записують на прийом до лікарів, надають детальну інформацію щодо здачі аналізів, стосовно обстежень, відповідають на запитання пацієнтів щодо послуг закладу. У реальному часі фахівці кол-центру знають всю інформацію, яка стосується діяльності як первинної ланки медичного обслуговування населення (Центр первинної медико-санітарної допомоги Романівської селищної ради), так і про діяльність (розклад прийомів) усіх фахівців та підрозділів КНП «Романівська лікарня». Зауважимо, що центральний вхід до приміщення КНП «Романівська лікарня» також оснащений консультатично-довідковим сервісом, де надають інформацію для відвідувачів, які вперше завітали до приміщення лікарні. 

Відео дня

Кол-центр покликаний дати пацієнтам кращий сервіс та доступніші послуги. Водночас практична і щоденна (окрім неділі) діяльність кол-центру дозволяє отримувати широкий спектр аналітичного матеріалу, який дозволяє бачити реальну ситуацію із медичним обслуговуванням жителів Романівської та Миропільської громад, а також планувати роботу, визначаючи, які лікарі та послуги найбільш затребувані, в які дні та години, яких конкретно фахівців не вистачає тощо.

Можна не сумніватися – досвід романівчан вже зараз привертає увагу практично усіх медичних закладів Житомирщини, а тому кол-центри неодмінно з’являться в інших громадах Житомирщини.

P.S. Для жителів Романівської та Миропільської громад ще раз нагадаємо, що інформацію щодо прийому сімейних лікарів, так само, як лікарів конкретної фахової спеціалізації, можна довідатися щодня із 9:00 до 18:00 (у суботу – із 9:00 до 14:00) за телефонами:

Віктор Першко

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up