Взяти участь у конкурсі можуть усі бажаючі. Тим паче, що якихось занадто особливих вимог "Полісся" не висуває.
Основні вимоги до брендування — використання клубних кольорів (жовтого та зеленого) та обов'язкова присутність клубної емблеми в жовто-зеленому виконанні.
А о до якихось специфічних вимог до слогану взагалі немає, так що авторам є де "розгулятися".
Також нагадаймо, що новий клубний автобус був презентований у кінці 2017 року.
Обидва конкурси тривають до 11 лютого. Варіанти робіт потрібно надсилати на електронку клубу: [email protected] з позначкою ”Конкурс по автобусу” та "Конкурс слоганів".
Автори кращих робіт отримають подарунки від клубу.
За матеріалами сайту Спортивний Житомир.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер