Дії влади з оновлення й будівництва дорожньої та соціальної інфраструктури: українці підтримують, опозиція — ні
У той час як
Верховна Рада ратифікувала фінансові угоди з Міжнародним валютним фондом на 500 млн євро. Цим коштом оновлюватимуть і будуватимуть об’єкти інфраструктури, які не ремонтувалися десятиліттями.
Зокрема, по всій Україні протягом року заплановано будівництво чи реконструкція 142 шкіл, 117 дитячих садків, 122 спортивних об’єктів, 210 приймальних відділень і 7 інших об’єктів соціального, медичного й культурного спрямування
«Велике будівництво» — програма, ініційована Президентом України у 2020 році. Її активно підтримує політична партія «Слуга Народу». Особливий фокус — на оновленні доріг. За 2020 рік планують оновити понад 6500 км доріг, з них 4200 км — державного значення.
«Успішна громада — це фінансова спроможність, розвинена інфраструктура й високий рівень соціального життя її мешканців. Завдяки ініційованій Президентом Володимиром Зеленським програмі «Велике будівництво» кожна громада Житомирської області цьогоріч отримала унікальну можливість реалізувати найактуальніші та соціально значущі проєкти. Наша спільна мета — ефективна розбудова Житомирщини та України загалом для покращення життя її громадян», — говорить Володимир Федоренко, кандидат в депутати Житомирської обласної ради від партії «Слуга Народу», про програму Президента «Велике будівництво».
«Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт «Велике будівництво», — сказав Голова партії «Слуга Народу» Олександр Корнієнко.
Опозиційні депутати не голосують
Однак не всі депутати підтримують «Велике будівництво». Яскравий приклад — законопроєкт 3991 від фракції «Слуга Народу». Він вносить зміни до Держбюджету, якими знімається гранична величина місцевого боргу, а низка областей отримує субвенції на добудову пріоритетних об'єктів: дороги, мости, медичні установи, дошкільні та навчальні заклади.
Загальноосвітня школа, смт Пулини, Житомирська область
На першому пленарному тижні вересня документ від «Слуг» проходив перше читання. Його не підтримали депутати фракцій «Опозиційна платформа — «За життя» та «Голос». Лише по одному голосу віддали депутати «Європейської солідарності» та «Батьківщини». Менше з тим, завдяки голосам фракції «Слуга Народу», документ ухвалили, доопрацювали й прийняли в цілому.
Населення — підтримує
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське дослідження громадської думки. З’ясувалося, що майже 90% респондентів підтримують розвиток інфраструктури державним коштом. а 85,2% погоджуються з Президентом, що «Велике будівництво» не варто припиняти на час пандемії коронавірусу.
Позбутися довгобудів
У межах програми «Велике будівництво» Мінрегіон добудовує школи, зведення яких розпочали ще у 80-90-ті роки. Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов розповів, що сьогодні вже є приклади довгобудів, які успішно завершили або доводять до завершального етапу будівництва.
«Велике будівництво» працює, й оцінка громадян свідчить, що влада на вірному шляху. Адже програма — це не лише нові дороги, школи, дитсадки й лікарні, але й нові робочі місця. Уже сьогодні «Велике будівництво» є одним з факторів, який допоможе подолати економічну кризу, викликану пандемією коронавірусу.
Велике будівництво в соціальних мережах
За «Великим будівництвом» можна стежити в реальному часі:
№ 11 від 7 травня 2025
Читати номер