Відповідно до нового Закону Про житлово-комунальні послуги, що вступив в силу з 01.05.2019 року, в Житомирі буде дещо змінені взаємовідносини споживачів у частині надання комунальних послуг, централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.
Про це журналісти редакції «20 хвилин» поговорили з комерційним директором КП «Житомирводоканал» Ларисою Продоус.
- Розкажіть про нові моделі взаємовідносин із водопостачальною організацією.
-тВзагалі законом передбачено 5 моделей договорів: два із них – індивідуальні: укладаються окремо із кожним зі співвласників багатоквартирного будинку, інші два – колективні: укладаються із представником від співвласників. П`ятий договір укладають абоненти, приміщення яких є самостійним об'єктом нерухомого майна. На вибір моделі договірних відносин споживачам надається 1 рік, тобто до 1.05.2020 року.
- Які моделі договорів зараз більше за все обирають в Житомирі?
- Оскільки більше 70% споживачів є мешканцями багатоквартирних будинків, то обирати їм потрібно буде з двох варіантів – укладати індивідуальний чи колективний договір.
Індивідуальний передбачає, що КП «Житомирводоканал» зобов’язується надати послугу безпосередньо до квартири. Колективний договір – коли водоканал надає послугу з водопостачання до зрізу будинку, а далі ОСББ чи уповноважена власниками особа бере на себе обов’язок поставки її до квартир мешканців.
- Що робити тим, хто ще не визначився із моделлю договірних відносин?
- Законом передбачено, що у разі, якщо співвласники не визначилися із моделлю договірних відносин, або не дійдуть згоди з водоканалом про розмір плати за обслуговування внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення багатоквартирного будинку, із кожним споживачем багатоквартирного будинку водоканалом після 01.05.2020 року буде укладено індивідуальний договір про надання послуг з центрального водопостачання та централізованого водовідведення.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер