"Житомирводоканал" відкриє "єдине вікно" для споживачів

У березні цього року для оперативного обслуговування споживачів з питань надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення КП “Житомирводоканал” відкриє “Єдине вікно”. Про це повідомляє прес-служба "Житомирводоканалу". 

 

"Житомирводоканал" відкриє "єдине вікно" для споживачів

Зовсім скоро мешканці Житомира зможуть оперативно отримувати консультації та необхідну інформацію з питань централізованого водопостачання та водовідведення.

Метою створення “Єдиного вікна” є оптимізація процесу надання цілої низки послуг водоканалу, що значно спростить та пришвидшить процедуру обслуговування абонентів та громадян міста. Прогнозується суттєве скорочення термінів прийому й обробки документації.

На початку березня “Єдине вікно” запрацює спочатку в тестовому режимі, а вже у квітні планується повною мірою налагодити роботу нового відділу обслуговування споживачів.

 “Єдине вікно”  знаходиться на першому поверсі адміністративного приміщення підприємства за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 120.

 

Коментарі

Хто переможе: газета «Бердичівський погляд» та пенсіонер Валентин Ганоль  чи мільйонерка, депутат обласної ради Анжеліка...

У період з 1 по 17 травня було виявлено 123 порушення, з яких 23 були грубими. Збитки, завдані рибному господарству, склали...

Детальніше про це, в рамках проекту «Я маю право!», розповіли фахівці Андрушівського бюро правової допомоги.

Упродовж двох днів під час тестування було виявлено перші порушення, відтак поліцейські закликають абітурієнтів суворо дотримуватись...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up