У березні цього року для оперативного обслуговування споживачів з питань надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення КП “Житомирводоканал” відкриє “Єдине вікно”. Про це повідомляє прес-служба "Житомирводоканалу".
Зовсім скоро мешканці Житомира зможуть оперативно отримувати консультації та необхідну інформацію з питань централізованого водопостачання та водовідведення.
Метою створення “Єдиного вікна” є оптимізація процесу надання цілої низки послуг водоканалу, що значно спростить та пришвидшить процедуру обслуговування абонентів та громадян міста. Прогнозується суттєве скорочення термінів прийому й обробки документації.
На початку березня “Єдине вікно” запрацює спочатку в тестовому режимі, а вже у квітні планується повною мірою налагодити роботу нового відділу обслуговування споживачів.
“Єдине вікно” знаходиться на першому поверсі адміністративного приміщення підприємства за адресою: м. Житомир, вул. Чуднівська, 120.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер