Житомирські шкарпетки «Легка хода» долучилися до бренду місцевих підприємців «ДоБре»

450-500 тис пар продукції щомісяця, робота для 140 працівників та постійне оновлення асортименту.
Завдяки підтримці Європейського Союзу житомирський виробник шкарпеток «Легка хода» підвищив свою впізнаваність. Історія цього підприємства налічує вже майже 90 років: воно було засноване ще з 1935 року.
«Легка хода» стала частиною PR-кампанії «Зроблено в…» в межах ініціативи EU4Business, що об’єднала локальні бренди з пʼяти міст України: Житомира, Кам’янця-Подільського, Ужгорода, Івано-Франківська та Білої Церкви.
Долучення до бренду місцевих підприємців «ДоБре» дало результати: житомирський виробник тепер представлений у каталозі найбільш цікавих локальними брендів, став більш упізнаваним серед містян, продажі продукції зросли.
Про це пише EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП
Програма міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини і реалізується німецькою федеральною компанією DeutscheGesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ Ukraine) GmbH. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.
Локальний партнер з виконання – ГО Internews Ukraine.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.