У середу, 18 липня, нагородили переможців всеукраїнського архітектурного бліц-конкурсу на кращу пропозицію щодо дизайну внутрішнього простору будівлі Водонапірної вежі та розвитку прилеглої території.
За словами міського голови Сергія Сухомлина, Водонапірна вежа – це одна з найкрасивіших будівель старого Житомира, але вже багато років приміщення ніяк не використовується.
«Ми дуже обережно будемо підходити до зміни зовнішнього вигляду вежі, бо це історична пам’ятка. Вирішили зосередитися на реконструкції внутрішнього простору. Для нас головне, щоб ця історична пам’ятка, яку ідентифікують з самим Житомиром, почала працювати для житомирян і для гостей нашого міста», - сказав міський голова Сергій Сухомлин.
Як повідомив директор департаменту економічного розвитку Житомирської міської ради Микола Костриця, обраний демонстраційний проект є результатом багатоетапного відбору.
«Спочатку з загального списку проектів було відібрано три проекти, що відповідали цілям Концепції інтегрованого розвитку Житомира до 2030 року, а також отримали найвищий бал у рейтинговій системі. Вибір демонстраційного проекту був організований як загальноміський захід у вересні 2017 року, під час якого 2 862 житомирян та гостей міста проголосували за запропоновані проекти», - сказав Микола Костриця.
Головний архітектор міста Юрій Безбородов у коментарі журналістам «20 хвилин» відзначив, що проект-переможець - дуже сильний як з точки зору концепції, так і підходу подачі матеріалу.
«Ми роздивлялися всі проекти, і в кожному з них є цікаві речі. Ми віирішили поєднати усі ці цікавинки, які були презентовані, в одному проекті. Переможцем став творчий колектив архітектурної студії з Києва. Щодо вартості проекту, то наразі проектно-кошторисної документації ми не маємо. Адже це вже наступна стадія — розробка робочої документації та кошторисної вартості. Але знаємо, що у нас є 100 тисяч євро на реалізацію проекту. Будемо намагатися діяти в рамках цього бюджету», - повідомив Юрій Безбородов.
Алла Герман
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер