Консультує "Житомиробленерго".
Увага! Покази лічильника можливо передати тількі після успішної ідентифікації споживача!
Показники приймаються на сторінці "Передача показів лічильників (побут)" з 20-го числа звітнього місяця по 4-е число наступного за звітним.
1. Перейдить за одним із вищенаведених посилань. Якщо в пам'яті пристрою відсутній перелік ваших особових рахунків, вкажіть особовий рахунок (у полі "Особовий рахунок" звертайте увагу на формат діючих рахунків, у полі "Прізвище" вносити тільки прізвище). Після вводу натиснить "Продовжити". Якщо ідентифікація пройшла успішно, наступним кроком введіть покази лічильника.
2. Передані покази по конкретному лічильнику можливо самостійно виправити, як що вони мають статус "Нові (чекають на обробку)" або "Відхилені".
3. Рахунки отримуйте після 4-го числа наступного за звітним місяця на сайті постачальника.
Якщо ви впевнені, що правильно вказали свої реквізити, але рахунок чи довідка не викликаються або неможливо передати показники, повторить запит пізніше. Ймовірно, виникли технічні проблеми. Повідомте в кол-центр за телефонами:
Крім того, передача показників лічильників та отримання поточних рахунків можливі шляхом використання мобільного додатку "Ваш рахунок".
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 9 від 16 квітня 2025
Читати номер
Откуда им это знать?