Інформує Головне управління ДФС в Житомирській області.
Громадянин, для якого раніше не формувалася Облікова картка фізичної особи - платника податків і якого не включено в Державний реєстр фізичних осіб - платників податків, зобов'язаний подати до Державної податкової інспекції за місцем реєстрації або проживання Облікову картку №1ДР, яка водночас є заявою для реєстрації в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, а також пред'явити документ, що посвідчує особу.
Крім того, розділом VII Положення про реєстрацію фізичних осіб в Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 «Про затвердження Положення про реєстрацію фізичних осіб в Державному реєстрі фізичних осіб - платників» податків, передбачає, що облікові картки громадян України, у віці до 16 років, або неповнолітніх осіб, які ще не отримали паспорт громадянина України, подаються одним з батьків за наявності свідоцтва про народження дитини і документу, що засвідчує особу одного з батьків. Слід зазначити, що отримання реєстраційного номеру для дитини проводиться після представлення вищезазначених документів.
Реєстрація громадянина в Державному реєстрі здійснюється протягом 3 робочих днів від дня подання у Центр обслуговування платників податків за місцем реєстрації Облікової картки.
Громадяни України можуть звернутися за документом, що засвідчує реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб-платників (ідентифікаційний код) податків, до будь-якої Державної податкової інспекції, незалежно від реєстрації їх місця проживання.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер