Відтепер декларацію відповідності вимогам протипожежної безпеки можна отримати онлайн

Відтепер декларацію відповідності вимогам протипожежної безпеки можна отримати онлайн

У Києві 14 лютого презентували нову електронну послугу з реєстрації декларації відповідності вимогам протипожежної безпеки в режимі онлайн. Про це повідомила прес-служба ДСНС України.

Голова ДСНС України Микола Чечоткін зазначив, що в рамках реформування ДСНС наприкінці минулого року Службою було підписано Меморандум про співробітництво з Державним агентством з питань електронного урядування України, Фондом “Євразія” та Міжнародною благодійною організацією “Фонд Східна Європа”.

“Однією з головних новацій, які започатковуються ДСНС, є те, що суб’єкт господарювання матиме можливість отримувати адміністративні послуги, що надаються службою, дистанційно в електронному вигляді. Сьогодні Урядом було прийнято Постанову “Про внесення змін до Порядку подання і реєстрації декларації з питань пожежної безпеки”, якою реалізовано зазначений механізм для подання на реєстрацію декларацій. Положення постанови усувають можливі корупційні ризики при наданні зазначеної адміністративної послуги, спрощують відносини між суб’єктами господарювання та контролюючим органом, а також сприяють поліпшенню інвестиційного клімату в цілому в Державі”, - повідомив Голова ДСНС.

Микола Чечоткін також анонсував і наступну адмінпослугу, яка буде доступна в електронному вигляді найближчим часом, – це отримання ліцензій на виконання робіт протипожежного призначення. Наразі ж завершується робота щодо підготовки персоналу.

Відео дня

Загалом, за інформацією голови Державного агентства з питань електронного урядування України Олександра Риженка, в Україні для бізнесу і громадян на сьогодні запроваджено вже понад 50 послуг.

Довідково:

Проект реалізовано Державною службою з надзвичайних ситуацій і Державним агентством з питань електронного урядування за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги USAID/UK Aid “Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах”, що виконується Фондом “Східна Європа” і Фондом “Євразія”.

Електронна послуга вже доступна через https://e-services.dsns.gov.ua/ і https://www.kmu.gov.ua/ua/services. Електронні форми документів з автоматичною перевіркою та підказками максимально мінімізують ризик допущення помилок при їх заповненні.

Відповідно до затвердженої Кабінетом Міністрів України Концепції розвитку електронного урядування України і плану її впровадження, електронна послуга з реєстрації Декларації про відповідність протипожежним вимогам включена до 100 першочергових і найбільш пріоритетних до впровадження у відповідності до потреб бізнесу і суспільства.

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up