Федерація роботодавців нафтогазової галузі (ФРНГ) в партнерстві з Нафтогазом та громадянською мережею Опора запустили сайт підтримки споживачів газу GazPravda.com.ua, де можна безкоштовно отримати фахову консультацію чи поскаржитися.
Про це на своїй сторінці у соціальній мережі написав голова правління Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» Андрій Коболєв.
«Запрошуємо споживачів звертатися – будемо консультувати, пояснювати як саме захищати свої права. За необхідності – готувати шаблони скарг та звернень, ініціювати зміни до нормативної бази. Також закликаємо інших учасників ринку газу, представників влади та громадськості долучатися до ініціативи. Разом ми змінимо ринок газу на краще!», – написав Коболєв.
Консультаційний центр ГазПравда створено для надання фахових роз’яснень українцям щодо постачання природного газу.
«Наше завдання – допомогти споживачам захистити власні права – домогтися перерахунку за ненадані/неякісні послуги, встановити лічильник газу, отримати монетизовану субсидію тощо. Нормативно-правові акти в газовій сфері часто змінюються, тому у споживачів є багато запитань щодо нарахувань за спожитий газ, незрозумілих боргових зобов’язань, процедури встановлення лічильників та шляхів вирішення різноманітних суперечливих питань. За допомогою консультаційного центру кожен зможе знайти відповіді на найбільш поширені запитання про газ. Якщо ж ситуація складна та неординарна, споживач може отримати безкоштовну онлайн-консультацію експертів на сайті Gazpravda.com.ua», – пишуть ініціатори створення центру.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер