У "Житомирводоканалі" пояснили, чому виникають некоректні нарахування в платіжках

У "Житомирводоканалі" пояснили, чому виникають некоректні нарахування в платіжках

"Якщо Ви помітили невідповідності в нарахуваннях або у Вас виникли запитання, одразу зателефонуйте на наш кол-центр : (0412) 550 552 або (0800) 752 553 чи зверніться за номером (095) 301 55 17 для з’ясування причин некоректних нарахувань", - повідомляєтьс на офіційному сайті підприємства..

Причин виникнення невідповідностей в нарахуваннях може бути декілька:

Зробили помилку при передачі показників.

✅ Якщо Ви передали помилкові показники, зателефонуйте на кол-центр і показники скоригують, відповідно до фактичних показників.
 

 Забули передати показники або зробили це невчасно.

✅ Якщо у помешканні є квартирні лічильники, то нарахування за використані послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведеня відбуваються на підставі переданих споживачем даних, тобто різниця між поточними та попередніми показаннями множиться на тариф, що вказаний у рахунку-повідомленні.

Передавати показники потрібно з 10-го до 30 (31) числа кожного місяця.

Звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку, якщо Ви маєте індивідуальний прилад обліку, але не передали показники, то розрахунки будуть здійснюватись згідно із середнім споживанням за попередні 12 місяців.

Якщо Ви забули, не встигли, не мали змоги передати показники свого лічильника і отримали прогнозовані нарахування, передайте фактичні показники через наш кол-центр і Вам автоматично буде здійснено перерахунок, відповідно до фактичних показників.
Минув термін повірки Вашого лічильника.

✅ Для можливості сплати лише за спожите – лічильники обов’язково мають бути справними, повіреними та опломбованими. Повірку лічильника варто здійснювати раз на 4 роки.

В разі, якщо Ви протермінували повірку лічильника, нарахування проводяться відповідно до показників вузла комерційного обліку води. Від показників будинкового лічильника віднімається сума показників квартирних лічильників та лічильників ФОПів, а отримана різниця розподіляється між споживачами, в квартирах яких не встановлено індивідуальний лічильник, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються послугами централізованого водопостачання.

У разі відсутності у квартирі споживача індивідуального лічильника та вузла комерційного обліку води, встановленого у будівлі, її частині (під'їзді) нарахування проводяться за нормами споживання, затвердженими рішенням ВК “ЖМР” № 772 від 21.10.2010 р. “Про затвердження середніх норм витрат та відпуску води абонентам КП “Житомирводоканал”.

Для отримання послуги повірки лічильника житомиряни можуть самостійно обрати підприємство, що має ліцензію провадження метрологічної діяльності, або скористатися послугами КП “Житомирводоканал”. Замовити повірку лічильника можна онлайн https://vodokanal.zt.ua/services/povirka-licilnikiv.

 Якщо Ви не маєте фінансової можливості сплатити борг, який все ж таки виник,пропонуємо укласти з нами договір реструктуризації та виплачувати його невеликими, посильними для вашого бюджету, сумами.

Для оформлення договору реструктуризації боргу, Вам необхідно звернутись до нашого відділу по роботі із боржниками.????

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
17:55 Рятувальники Житомирщини здобули срібло у зональних змаганнях Чемпіонату ДСНС з пожежно-прикладного спорту та вийшли до фіналу 17:29 На Житомирщині захворюваність на грип та ГРВІ зросла на 18% 16:40 COVID-19 на Житомирщині: інформація щодо роботи закладів загальної середньої та дошкільної освіти станом на 1 березня 16:40 За тиждень поліція Житомирщини повернула додому 13 дітей, одна дівчинка наразі в розшуку Від читача 10:49 В Українських Карпатах визначать 50 найкращих для відвідування місць 16:39 IREX в Україні запрошує українські недержавні організації взяти участь у конкурсі проєкту «На зв’язку!» 16:02 Поліцейські впіймали двох крадіїв. які винесли з магазинів Житомира одяг і побутову хімію на 7 тисяч гривень 16:00 На Житомирщині  152 медичних працівники вакциновано від COVID-19, ще більше 900 осіб виявили бажання зробити щеплення 15:38 У Новогуйвинському після "серйозної розмови" з тещею чоловік з різаними ранами опинився в лікарні 15:38 Житомир в червоній зоні: чи підуть школярі в школу? 15:18 IREX в Україні шукає партнера серед українських неурядових організацій для реалізації проєкту з розбудови спроможності молодіжних просторів 15:00 На Житомирщині з початку року учасники бойових дій отримали у власність 393 земельні ділянки сільськогосподарського призначення 14:55 Натяжні стелі – будьте обережні! (Новини компаній) 14:40 Старший водій 8-ї пожежно-рятувальної частини Олег Кривошиєнко став гордістю міста м. Коростень 14:20 На Житомирщині діє система виклику поліції без телефону 14:01 За збут етилового спирту сумнівної якості перед судом постануть жителі Андрушівки 12:40 Березень розпочнеться з поривчастого вітру і коливань температури - синоптик 12:11 Захворюваність на коронавірус зросла утричі: Житомирщину переводять до "червоної зони" 12:00 Сьогодні, 1 березня – День котів! 11:39 З 1 березня пенсії зростуть на 11% для 8 мільйонів українців – Шмигаль
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up