У "Житомирводоканалі" пояснили, чому виникають некоректні нарахування в платіжках

У "Житомирводоканалі" пояснили, чому виникають некоректні нарахування в платіжках

"Якщо Ви помітили невідповідності в нарахуваннях або у Вас виникли запитання, одразу зателефонуйте на наш кол-центр : (0412) 550 552 або (0800) 752 553 чи зверніться за номером (095) 301 55 17 для з’ясування причин некоректних нарахувань", - повідомляєтьс на офіційному сайті підприємства..

Причин виникнення невідповідностей в нарахуваннях може бути декілька:

Зробили помилку при передачі показників.

✅ Якщо Ви передали помилкові показники, зателефонуйте на кол-центр і показники скоригують, відповідно до фактичних показників.
 

Відео дня

 Забули передати показники або зробили це невчасно.

✅ Якщо у помешканні є квартирні лічильники, то нарахування за використані послуги централізованого водопостачання та централізованого водовідведеня відбуваються на підставі переданих споживачем даних, тобто різниця між поточними та попередніми показаннями множиться на тариф, що вказаний у рахунку-повідомленні.

Передавати показники потрібно з 10-го до 30 (31) числа кожного місяця.

Звертаємо Вашу увагу на те, що у випадку, якщо Ви маєте індивідуальний прилад обліку, але не передали показники, то розрахунки будуть здійснюватись згідно із середнім споживанням за попередні 12 місяців.

Якщо Ви забули, не встигли, не мали змоги передати показники свого лічильника і отримали прогнозовані нарахування, передайте фактичні показники через наш кол-центр і Вам автоматично буде здійснено перерахунок, відповідно до фактичних показників.
Минув термін повірки Вашого лічильника.

✅ Для можливості сплати лише за спожите – лічильники обов’язково мають бути справними, повіреними та опломбованими. Повірку лічильника варто здійснювати раз на 4 роки.

В разі, якщо Ви протермінували повірку лічильника, нарахування проводяться відповідно до показників вузла комерційного обліку води. Від показників будинкового лічильника віднімається сума показників квартирних лічильників та лічильників ФОПів, а отримана різниця розподіляється між споживачами, в квартирах яких не встановлено індивідуальний лічильник, пропорційно до кількості осіб, які фактично користуються послугами централізованого водопостачання.

У разі відсутності у квартирі споживача індивідуального лічильника та вузла комерційного обліку води, встановленого у будівлі, її частині (під'їзді) нарахування проводяться за нормами споживання, затвердженими рішенням ВК “ЖМР” № 772 від 21.10.2010 р. “Про затвердження середніх норм витрат та відпуску води абонентам КП “Житомирводоканал”.

Для отримання послуги повірки лічильника житомиряни можуть самостійно обрати підприємство, що має ліцензію провадження метрологічної діяльності, або скористатися послугами КП “Житомирводоканал”. Замовити повірку лічильника можна онлайн https://vodokanal.zt.ua/services/povirka-licilnikiv.

 Якщо Ви не маєте фінансової можливості сплатити борг, який все ж таки виник,пропонуємо укласти з нами договір реструктуризації та виплачувати його невеликими, посильними для вашого бюджету, сумами.

Для оформлення договору реструктуризації боргу, Вам необхідно звернутись до нашого відділу по роботі із боржниками.????

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
11:20 Вимагання грошей, викрадення людини, крадіжки - за організацію злочинів судитимуть 27-річного житомирянина і його спільників photo_camera 11:00 "Вдячні Італії за організацію Конференції з питань відновлення України – URC 2025", - Володимир Зеленський 10:50 Трагедія у Житомирі: з вікна 4 поверху випала 6-річна дівчинка, дитина загинула 10:37 У Бердичеві судитимуть чоловіка, який з особливою жорстокістю вбив цивільну дружину Від читача 17:02 Онлайн-шахрайство в Житомирі: як молодь усе частіше стає не жертвою, а співучасником. 10:20 Литва профінансує відбудову ліцею №25 10:00 На 27-й сесії Житомирської обласної ради ухвалили низку важливих рішень 09:41 ЗСУ ліквідували 1040 окупантів 09:20 Оперативна інформація станом на 08:00 11.07.2025 щодо російського вторгнення 09:01 11 липня: все про цей день, яке свято, традиції, іменини і погода у Житомирі 17:54 В Україні обговорюють зниження пенсійного віку: подробиці 17:00 Громади Житомирщини представляють свої проєкти на URC2025 у Римі 16:41 Віталій Бунечко: Триває ліквідація наслідків надзвичайної ситуації в селі Березина 16:20 Житомир та Дортмунд підписали угоду про партнерство 16:00 Ввечері 10 липня – оленяча, малинова, сінна та медова повня Місяця 15:41 Зламують акаунт і просять гроші: житомирські поліцейські застерігають від шахраїв у соціальних мережах 15:20 Житомир попрощався із героїчно загиблим Захисником Андрієм Дозоровим 15:00 У Житомирі встановиться класична липнева погода — без опадів і з теплом 14:41 На Житомирщині створять обласний центр підготовки громадян до національного спротиву 14:20 Екоінспектори фіксують шкоду, завдану довкіллю ворожою атакою у передмісті Житомира photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up