Депутати Житомирської міськради 14 вересня проголосували за виділення 11 млн грн на закупівлю валідаторів, з них 2,6 млн — на валідатори для приватних перевізників. Ще 12 млн підуть на зарплати робітникам ТТУ.
Як прокоментував заступник міського голови Дмитро Ткачук, усе обладнання закуповуватимуть КП «ТТУ». «У сумі є дві складові. На обладнання, якого потребує ТТУ, з урахуванням автобусів, оголошують закупівлі завчасно, оскільки це дуже тривалий процес. 2,6 млн — це сума на обладнання, яке сьогодні потрібно встановити в рухомому складі приватних перевізників».
Дмитро Ткачук пояснив,що в угодах з перевізниками прописано пункт щодо обов'язкового встановлення валідаторів, але для них це дуже невигідно. Тому ТТУ саме закупить валідатори, які потім здаватимуть в оренду маршрутникам.
«Це має свої переваги, — запевняє заступник мера. — У такому випадку ми дійсно встигнемо до кінця року все обладнання закупити і поставити. Що стосується коштів — період окупності обладнання 2 роки».
За словами Ткачука, перевізники побоюються, що з появою комунальних автобусів попит на їх послуги впаде і дехто з них піде з ринку перевезень, а отже — інвестувати в валідатори немає сенсу. Тому оренда є цілком вигідним варіантом.
Крім цього, більшість депутатів підтримали пропозицію про спрямування 11 млн 959,7 тис. грн на виплату заробітної плати працівникам трамвайно-тролейбусного управління, сплати податків і зборів на зарплату та оплату електроенергії за ІІІ квартал поточного року.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер