Сьогодні, 27 листопада, під час чергового засідання міської комісії з питань ТЕБ і НС, яке провів заступник міського голови Сергій Кондратюк, було прийнято рішення про додаткові заходи щодо забезпечення безперебійного функціонування міського господарства в осінньо-зимовий період 2018-2019 роки.
Як повідомляє Житомирська міськрада, зокрема, комісією вирішено:
- затвердити перелік суб’єктів господарювання міста, відповідальних за безпечний рух транспорту по мостах та шляхопроводах з затяжними спусками і підйомами, де може ускладнюватись рух під час сильних снігопадів та ожеледиці;
- КП «Міський інформаційний центр» міської ради при отриманні від Житомирського обласного центру з гідрометеорології повідомлення про погіршення погодних умов терміново інформувати служби життєзабезпечення міст, чергових патрульної поліції міста Житомира і Житомирського районного відділу;
- управлінню комунального господарства міської ради до 10 грудня: визначити суб’єкти господарювання, від яких можна залучати додаткові тягачі для забезпечення безперебійного руху автотранспорту на мостах та вулицях міста; визначити по місту місця стоянок важковагових автомобілів на період ускладнення погодних умов;
- на період ускладнення погодних умов управлінню транспорту і зв’язку міської ради забезпечити встановлення тимчасових дорожніх знаків, які визначатимуть місця стоянок важковагових автомобілів в межах міста;
- рекомендувати начальнику управління патрульної поліції міста Житомир виділяти патрульні наряди поліції, в зоні відповідальності (в’їзди зі сторони Києва, Новоград-Волинського, Бердичева, Левкова, Станишівки та Вінниці) для обмеження в’їзду в місто важковагових автомобілів та визначити місця їх стоянок за межами міста;
- керівникам КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» та КП «Управління автомобільних шляхів» міської ради забезпечити цілодобове чергування тягачів під час сильних снігопадів та ожеледиці, дорожньо-транспортних пригод, інших аварій та подій для відновлювання руху транспорту;
- КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» підготувати засоби для очищення трамвайних колій та забезпечити утримання контактних мереж під час сильних снігопадів та ожеледиці;
- начальнику КП «Управління автомобільних шляхів» міської ради забезпечити своєчасне виконання графіку (схеми) черговості прибирання вулиць та доріг міста від снігу та оброблення протиожеледними сумішами;
- Муніципальній інспекції міської ради спільно з КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» міської ради забезпечити на території міста посилений контроль за виконанням суб’єктами господарювання міста заходів з своєчасного прибирання снігу на закріплених територіях, зупинках громадського транспорту та посипанням протиожеледними сумішами;
- управлінням по зв’язках з громадськістю та з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення міської ради при отриманні інформації про ускладнення погодних умов інформувати населення через засоби масової інформації про правила безпечної поведінки і дотримання заходів безпеки під час ускладнення погодних умов, обмеження виїзду та паркування автотранспорту.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.