В Житомирської ОДА відбулась презентація фотоальбому «Мальовнича Житомирщина» Віктора Одоміча, над яким автор працював чотири роки.
Також сьогодні представлено громадськості проект туристичного логотипу Житомирщини.
«Я очолюю наймальовничіший край в Україні – Житомирщину. З гордістю тепер презентую іноземним партнерам такий фотоальбом про наш край, де зібрані унікальні фотографії», – зазначив голова ОДА Віталій Бунечко.
Під час презентації Віктора Одоміча прийняли до лав Почесних Амбасадорів Житомирщини.
«Мальовнича Житомирщина» – унікальний фотоальбом, де зібрані найкрасивіші краєвиди та місця нашої області. Випустив його житомирський фотохудожник Віктор Одоміч, член Національної Спілки фотохудожників України, лауреат міжнародних та вітчизняних фотоконкурсів, автор фотовиставок, фотоілюстрацій, буклетів, календарів, чисельних публікацій у пресі. Реалізувати ініціативу громадської організації «Поліський щит» стало можливим завдяки фінансовій підтримці Житомирської ОДА у 2019 році. Задум цього проєкту Віктор Одоміч виносив 4 роки. У альбомі – результат десятиліть роботи, де кожна фотографія має свою історію.
У рамках реалізації ініціативи видали 1000 примірників фотоальбому, які поширюватимуться по навчальних закладах, бібліотеках, музеях області.
Також в ОДА був презентований туристичний логотип Житомирщини. Цей логотип обрали з-поміж 23 варіантів, котрі подавали на конкурс ще у 2018 році.
Логотип має вигляд щасливого усміхненого обличчя, яке складається з латинських літер ZT. Саме такими літерами позначається доменна зона Житомирщини у мережі Інтернет. Колір логотипу може змінюватись в залежності від поставлених задач. Логотип планується широко використовувати у сувенірній та рекламній продукції.
За словами директора Житомирського обласного туристично-інформаційного центру Василя Кравчука, у вересні 2018 року був оголошений конкурс на створення туристичного логотипу Житомирщини. Технічними вимогами до логотипу були такі: простота виконання та його відтворення, унікальність, прив’язка до Житомирщини, логотип має бути переданий у використання на безкоштовних засадах у форматах PNG та EPS.
За інформацією ТІЦ, загалом на конкурс надійшло 23 роботи, проте деякі з них не відповідали технічним вимогам. Переможцями стали столичні дизайнери, фінальний логотип було передано до ТІЦу у форматах PNG та EPS. У травні 2019 року логотип був вперше застосований та презентований на першій всеукраїнській туристичній виставці ZT-EXPO.
Руслан Мороз
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 18 від 25 червня 2025
Читати номер