Наразі вже розроблені базові документи для процесу випуску карток.
В обласному центрі діятиме багатофункціональна електронна пластикова «Картка житомирянина». Таке рішення було прийняте 12 квітня на черговій сесії міської ради.
За словами заступника міського голови Дмитра Ткачука, метою створення інформаційно-телекомунікаційної системи «Картка житомирянина» є надання жителям міста зручного та універсального інструменту для отримання послуг. В першу чергу це забезпечення обліку проїзду в громадському міському пасажирському транспорті.
«Там є банківський чіп і наш муніципальний чіп, куди можна записувати й іншого характеру послуги. Ця картка є ідентифікатором особи, є фото. Попри те, що вартість виготовлення картки становить близько 100 гривень, ряду категорій громадян, зазначеним в рішенні, вона видаватиметься безкоштовно. Коли людина отримує картку, до прикладу, КП «Житомир Транспорт» ставить галочку, що цій людині надається якась кількість поїздок безкоштовно. Їм включають цю опцію. Також ми можемо туди зараховувати адресну соціальну допомогу, забезпечувати проїзд у громадському транспорті, єдиний читацький квиток та інше. Тобто, в пункті надання будь-якої послуги буде термінал, який зчитуватиме цю картку», - зазначив заступник міського голови Дмитро Ткачук.
«Картка житомирянина» - це іменна багатофункціональна електронна пластикова картка, яка є матеріальним носієм персональних даних утримувача картки і підтримує додатки, пов’язані з наданням і обліком заходів соціальної підтримки та інших інформаційних сервісів і послуг.
Як повідомляють на сайті Житомирської міської ради, “Картка житомирянина” зможе забезпечувати можливість підключення інших додатків, а саме:
Соціальний додаток – містить перелік пільг, доплат, допомог, компенсацій, інформацію про діяльність утримувача картки (трудова діяльність, навчання, тощо);
Персоналізований додаток – містить персональні дані утримувача картки (для ідентифікації утримувача картки за прізвищем, ім’ям, по батькові, соціальним номером тощо).
Комунальний додаток – надає можливість оплати житлово-комунальних послуг та ведення обліку пільг та субсидій тощо.
Медичний додаток – для надання і отримання медичних послуг, обслуговування у медичних закладах та установах м. Житомира та їх обліку, занесення та зберігання на картці антропометричних та амбулаторних даних (наприклад, група крові, медичні препарати, що викликають алергічні реакції, іншої інформації, наприклад, медичного страхування, програм лояльності;
Торговий додаток – надання та облік знижок в підприємствах, закладах, організаціях та установах тощо.
Освітній додаток – формування електронного середовища взаємодії батьків, інфраструктури міста, навчальних закладів для забезпечення інтересів учнів у навчальних закладах міста Житомира.
Про те, як і коли можна отримати «Картку житомирянина», буде повідомлено на сайті міської ради згодом.
Алла Герман
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер