Опалювальний сезон розпочався, а батареї у вашому будинку й досі холодні? Або частина вже теплі – решта досі холодні. До кого телефонувати і кому скаржитись? У цій статті ми розповімо, до кого потрібно звернути з приводу постачання тепла у ваш будинок.
Основна причина холодних батарей – невідрегульована система подачі теплового носія в квартири будинку. Зіткнувшись з такою проблемою, не поспішайте телефонувати в «Житомиртеплокомуненерго», можливо, справа в іншому.
КП «Житомиртеплокомуненерго» відповідає за котельні та теплотраси, лічильники тепла та індивідуальні теплові пункти в будинках. Фактично, відповідальність тепловиків закінчується за тепловим лічильником, який розміщений на вході до вашого будинку. Підприємство має подати тепло у будинок. Всі труби опалення всередині будинку за межею лічильника – зона обслуговування тих керуючих компаній, на балансы яких знаходиться ваш будинок.
Такими керуючими компаніями є ВЖРЕПи чи ОСББ. Саме до них необхідно звертатися у випадку вирішення внутрішньобудинкових проблем з опаленням. Якщо у якомусь будинку тепла немає, то мешканці, в першу чергу, повинні звернутися до керуючої компанії і з’ясувати причину відсутності теплопостачання.
Просто повідомте диспетчера про низьку температуру повітря в квартирі. Дзвінок можна здійснити у будь-який час – диспетчерська служба працює цілодобово, втім, ремонтна бригада зможе нанести візит тільки у робочий час. Тож заздалегідь подбайте про те, щоб у день виклику ремонтників хтось був удома. Також, якщо в одній кімнаті батарея гріє, а в іншій ні – звертатися потрібно туди ж, адже тепло до будинку подається, а є проблеми у внутрішньобудинковій системі
Підсумуємо: коли неправильно працюють внутрішні мережі або у вашій оселі холодно, в той час як у сусідів тепло, звертатись потрібно до керуючих компаній, ВЖРЕПів та ОСББ. Якщо триває опалювальний сезон, а у вашій квартирі досі відсутнє опалення, або ж, на думку мешканця, батареї надто гарячі чи холодні, йому необхідно звернутись безпосередньо до організації, яка обслуговує будинок, номер телефону вказаний внизу квитанції про оплату.
Якщо там не реагують – в органи місцевого самоврядування та місцеві державні адміністрації для відповідного реагування та вирішення питання по суті.
Також відсутність теплопостачання до будинку може бути пов’язана з аварійними ремонтними роботами. Інформація про це, як правило, розміщена на сайті міської ради та місцеві ЗМІ також розповсюджують таку інформацію.
Кравчук Марія
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 19 від 2 липня 2025
Читати номер
Викладаємо гарне фото і адресу де така краса.
Створюйте канали на свої жеки, якщо це дачні масиви теж. Бо біля річок на десятки років стихійні звалища.
Мешканці створюємо чат боти і викладаємо фото. Тільки так!!!!
Дядько готує, як Лукашенко собі послідовника, котрий тиняється подвір'ям днями від того, що немає що робити. Тільки в телефоні цілий день хіхі та хаха. Головне, щоб свої були у міській тіпа як Леонченко))
Програма на 5 років те саме, що і 10 років назад)))
Кандидати у мери ви краще тут сприяйте і люди будуть вдячні.