Ще більше реконструкцій і платна траса: що житомиряни обговорювали у мережі Facebook

Ще більше реконструкцій і платна траса: що житомиряни обговорювали у мережі Facebook

Реконструкції міського Гідропарку та Польського бульвару на Маликова, а також платна траса «Житомир – Київ» – такі теми житомиряни обговорювали найактивніше у мережі Facebook протягом минулого тижня.

Реконструкція Гідропарку

Про реконструкцію житомирського Гідропарку говорять вже не перший рік. На цьогорічному урбаністично-культурному проєкті «Майстерня міста» була представлена концепція реконструкції улюбленого місця для відпочинку багатьох містян, житомиряни також мали змогу долучитись до обговорення ідеї та внести свої пропозиції. 

Чи дослухаються до них – побачимо згодом. А зараз про саму ідею. Головний архітектор міста Ольга Бронштейн представила концепцію реконструкції, яка передбачає облаштування нових атракціонів, парку динозаврів та контактного зоопарку, вуличного кінотеатру, вело- та бігових доріжок, функціональних зон дозвілля – спортивну, розважальну, зону пляжного відпочинку.

Приблизна вартість реконструкції – 70 млн грн. Таке враження, що на ці кошти планують справжніх динозаврів завезти. Зважаючи на попередній досвід реконструкції у Житомирі скверів, парків, бульвару, а особливо фото того, як мало б бути, і того, що ми маємо, думаю, динозаврів житомиряни не побачать, як і чистої води на пляжі.

Відео дня

Також пропонується здійснити повну реконструкцію прибережної смуги: дитячого та дорослого пляжів, човникової станції, нового приміщення рятувальної служби та вишки для рятувальників, встановити санвузли, роздягальні, душові кабіни, питні фонтанчики з чистою водою тощо.

Передбачається також облаштування нової вхідної групи Гідропарку, біля якої – тимчасова парковка, інформаційні щити зі схемами локацій.

Питанням очищення водойми займатиметься спеціально створена робоча група.

Цьогоріч у міськраді планують завершити проєктно-кошторисну документацію, а з наступного – розпочати реконструкцію.

Житомиряни долучились до обговорення і розповіли, що думають з цього приводу і як вони бачать оновлений Гідропарк.

«Найперше хотілося би мати чисту воду. Але це питання ніколи не вирішиться», – написав Urii Boichenko.

«Контактные зоопарки запрещены в цивилизованных странах, и поэтому не пишите ерунду. Посадите лучше в такую клетку пана Амбитного с водоканала», – прокоментував Олександр Колібабчук.

«Ну все, капець парку», – підсумувала Anna Goltanna.

«Який зоопарк!? Що за дикунство? Що за садист це придумав?» – обурюється Olena Stanishevska.

«Контактний зоопарк – це жорстоке поводження з тваринами, як і цирки з тваринами. У сучасному місті розваги не мають бути такими відсталими, примітивними і жорстокими», – влучно підмітила Tanya Bogoradova.

«Зоопарк потрібен, але у вольєрах мають бути не тварини, а ті, хто трощить зупинки, лавочки у скверах, ліхтарі у парках тощо», – такої думки Вадим Сушитський.

«Начните с ремонта канализации в "Лесном береге", реабилитационом центре, а то на вашей сцене на воде будет выступать кишечная палочка и другие "артисты". Начните с чистой воды на пляжах!» – написав Михаил Кухаренко.

Реконструкція Польського бульвару

Видимість бурхливої діяльності – так би я назвала те, що відбувається зараз у департаменті містобудування та земельних відносин. Щотижня у нас якісь нові концепції реконструкції будь-чого, ось під пильний погляд головної архітекторки потрапив і Польський бульвар. Не подумайте, що я проти реконструкції міста, я усіма руками «за», просто, знаю, як це у нас відбувається, – лише на словах і папері, а потім не вистачає коштів.

Рендери проєкту реконструкції Польського бульвару, що розташований у мікрорайоні Маликова, опублікувала головна архітекторка міста Ольга Бронштейн. 

Планується, що прикрашатимуть бульвар артоб'єкти – величезні червоні квіти, схожі на маки.

Думки житомирян з приводу реконструкції різняться.

«Байдуже, що по дорогах їздити нереально, такі ями, Східна провалюється щомісяця, зате у нас будуть сквери», – написав Yurii Mykhailenko.

 «Сравните планы реконструкции ул. Киевской и результат. Будет так же», – прокоментував Вадим Наумчук.

 «Ну взагалі реконструкція Польського бульвару планувалася значно довше, ніж Гідропарку», – зауважив Сергей Сулейко.

 «Правильно, побільше асфальту й поменше дерев», – іронізує Oksana Moskalenko.

 «Просто відволікають увагу, імовірніше, вже щось крадуть», – ділиться теорією користувач з ніком Avid Show.

 «Категорически поддерживаю. До Сухомлина в Житомире не уделяли внимание подобным вещам вообще», – пише Денис Добрянский.

Платна траса

Проїзд трасою «Житомир – Київ» хочуть зробити платним – 77 гривень за 100 кілометрів.

77 гривень за 100 кілометрів – такою буде вартість користування платними дорогами в Україні. Інвесторам збираються передати одразу шість трас. Під них уже розробили спеціальні дорожні знаки, і незабаром водії побачать їх на шляхах. Чи не завелика ціна для українського водія і чому взагалі за проїзд на власному авто потрібно платити?

Будівництво автобанів – дороге задоволення. В середньому вартість стартує від 250 мільйонів доларів. Тому й залучають приватних інвесторів. Вони отримують від держави ділянку і роблять трасу власним коштом. Окупиться така інвестиція через 20 років. До того ж приватникам дають контролювати всю інфраструктуру в межах дороги: АЗС, ресторани, готелі.

У Мінінфраструктури вже навіть визначилися з першими 6 трасами, які планують віддати інвестору. Це Харків – Дніпро – Запоріжжя, траса з Борисполя до Полтави, Херсон – Миколаїв. Зі столиці можна буде доїхати до Рівного через Житомир, Ягодин – Ковель – Луцьк і Дніпро – Кривий Ріг – Миколаїв.

І що з цього вийде, побачимо згодом, а житомиряни вже встигли обговорити цю тему.

«А якого чорта? Нехай побудують альтернативну дорогу і там беруть плату. Немає альтернативи – немає плати», – говорить Бруно Адольфович.

«Если сделают, то она будет пустой, никто туда не поедет», – написав Иван Приймачук.

 «При Януковиче делали для Евро 2012, какая-то уже нужна плата», – пише Виталий Кравчук.

«Дулю з маком вони отримають, а не 77 грн», – зауважив Віктор Макаревич.

«Хуже не будет, зато хоть посмеемся», – позитивно налаштований Алексей Архипов.

«А по 1 грн с каждого литра топлива куда идут?» – запитує Денис Руденко.

Анна Сергієнко

Хочете отримувати новини першими – приєднуйтеся до нас у соцмережах

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up