Не передаєте показники води? Нарахування за послуги буде як за помешкання без лічильника

Не передаєте показники води? Нарахування за послуги буде як за помешкання без лічильника

КП "Житомирводоканал" попереджає абонентів, які не передають показники води і не пускають контролерів.

Відповідно до чинного законодавства, якщо абонент протягом 12 місяців не передавав показники лічильника або недопускає контролера до приладу обліку води для зняття показників, то після закінчення тримісячного строку з дня недопуску водоканал ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ здійснювати нарахування таким споживачам, як абонентам, приміщення яких не оснащені лічильниками.

Тобто якщо абонент 12 місяців не передавав показники лічильника, то нарахування за послуги водопостачання та водовідведення йому здійснюватиметься відповідно до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг.

То ж як здійснюються нарахування відповідно до вищезгаданого документа?

Відео дня

1). Якщо у будинку немає вузла комерційного обліку, то нарахування здіснюватиметься за нормами споживання води відповідно до кількості зареєстрованих у домоволодінні осіб.

2). Якщо у будинку встановлено вузол комерційного обліку, то розподіл послуг між споживачами здійснюється за такою схемою: від показників загальнобудинкового лічильника віднімається сума показників квартирних лічильників, а різниця розподіляється між абонентами, у квартирах яких не встановлено лічильник. Абонентам, які протягом 12 місяців не передавали показники індивідуальних лічильників, нарахування здійснюються як споживачам, приміщення яких не оснащені приладами обліку води. Після передачі показників перерахування здійснюються відповідно до Методики розподілу (розділ ХХІІ).

Ми вкотре нагадуємо, що порядок нарахувань визначають не фахівці водоканалу, а чинне законодавство, нормативно-правові документи, тому в інтересах кожного – знати його найважливіші положення. Закон України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» чільне місце відводить відповідальним абонентам, які оснастили свої оселі приладами обліку – вони сплачують винятково за той обсяг води, який спожили.

Завдяки Правилам надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення від 5 лютого 2019 р. №690 у привілейованому становищі опинилися абоненти, які передають показники лічильників: щомісячна передача даних дозволяє уникнути некоректних нарахувань. У той же час в основі нарахувань тим абонентам, які більше року не передають показники, - показники загальнобудинкового лічильника.

Закликаємо тих споживачів, які виїхали через військові дії або не передають показники з якихось інших причин, відновити передачу даних!

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі (8)
  • Наталя А-Н

    А вони, що ходять.
    За рік вони у мене ніразу не беруть
  • Алёна Кришевич

    А якщо людина виїхала на початку війни і її немає,тоді що?Фантазери,ви б краще про якість води подбали  а то тільк
  • Наталия Книтель

    Зелена, смердюча вода,то це нормально,скажіть дякую за те що взагалі люди за це  болото платять,та це доставка,ви ,що в хату її носите ?
  • Zeni Zeni

    А про якість води водоканал мовчить,  а як про кошти, то аж бігом мемуари створювати....

keyboard_arrow_up