МАФи розбрату: чому житомиряни повстали проти нових кіосків

МАФи розбрату: чому житомиряни повстали проти нових кіосків

Центр Житомира потроху звільняють від кіосків. Натомість у спальних районах міста їх значно побільшало. Але подібні зміни не завжди до вподоби житомирянам.

Справжній скандал учинився на останньому засіданні виконкому 15 червня поточного року. Обурені мешканці кількох будинків по вулиці Чуднівській вимагали від членів виконкому розібратись, чи законно встановили ТС (тимчасову споруду, – прим. автора) на зупинці навпроти 95-ї бригади на вулиці Чуднівській, 129 Б.

– На цьому місці, де сьогодні стоїть кіоск, раніше була клумба, – з сумом згадує житомирянка Лідія Качеріна. – Тут цвіли троянди, бузок. Подивіться, що зробили будівельники… Все знищили. Ми намагались зупинити їх, але нас запевнили, що вони поки що, до прояснення ситуації, призупинять роботи. Та хазяї кіоску чхати хотіли і на мешканців прилеглих будинків, і на місцеву владу. Ніби злодії, вночі встановили павільйон. А ще зробили віконце, бо, певне, хочуть цілодобово продавати горілку.

Відео дня

Окрім зруйнованої клумби, людей турбує і відсутність тротуару поблизу кіоску, і те, що тимчасова споруда значно обмежує огляд дороги, що може стати причиною аварійної ситуації.

– Ви подивіться, до зупинки не підступитися. А як переходити це перехрестя? – бідкається житомирянка Людмила. – На цій ділянці раніше траплялося чимало ДТП. Не виключено, що їх стане ще більше. Адже цей новий кіоск перекриває огляд дороги як водіям, так і пішоходам.

Власники кіоску впевнені, що всі документи у них в порядку і вони лише переносять свій кіоск на нове місце.

– Люди кажуть, що ми будемо працювати цілодобово і продавати горілку, але це неправда, працювати цілодобово ми не збираємось. Ми не встановлюємо новий павільйон, а переносимо на інше місце старий, – пояснює засновник ТД «Лазурний» Віталій Кузьменко.

Після суперечок і жвавого обговорення члени виконкому вирішили створити робочу групу, яка вивчить питання про скандальну тимчасову споруду.

Після завершення виконкому, не гаючи часу, робоча група виїхала на місце, аби перевірити, чи немає порушень при встановленні кіоску.

Після замірів члени робочої групи разом із представниками архітектури фіксують перші порушення.

– Чомусь по схемі не передбачили тротуар. Ми людей наражаємо на небезпеку. До того ж не збережені межі розташування, кіоск стоїть ближче до дороги на 6 сантиметрів, а між кіосками відстань менша на 35 сантиметрів, – розповідає секретар Житомирської міської ради Наталія Чиж.

Результати перевірки занесли до протоколу, який мають підписати всі члени виїзної комісії. Натомість представники архітектури категорично відмовляються ставити свій підпис на документі.

– Складається акт, до якого має долучитися відділ благоустрою, муніципальна інспекція і архітектура. От коли буде такий акт обстеження, тоді і підпишемося, – пояснює провідний спеціаліст департаменту містобудування та земельних відносин Житомирської міської ради Ольга Чукіна.

Але після приїзду інспекторів з благоустрою ситуація не змінилась. Інспектори запевняють, що не мають повноважень складати і підписувати акти.

– Ми здійснюємо контроль за власними документами. У контрольній карті зазначено: розміщення тимчасового павільйону з виконанням благоустрою прилеглої території до сьомого місяця. Все, більше ми нічого не підписуємо, – зазначає інспектор лінійного відділу КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» Роман Гультяєв.

Для остаточного вирішення проблеми робоча група зібралася у понеділок, 19 червня. Після більш як півгодинної дискусії секретар міської ради Наталія Чиж винесла на голосування рекомендацію скасувати паспорт-прив’язку на дану тимчасову споруду, оскільки документ був виданий всупереч нормам законодавства. Відповідне рішення має прийняти міськвиконком і віддати розпорядження департаменту містобудування та архітектури, оскільки саме цей орган має право скасовувати дію виданих ним документів. У результаті голосування пропозицію підтримали.

Чи доведеться місцевим підприємцям готуватися до «хрестового походу» влади проти МАФів, чи все ж це «разова показово-каральна акція» – побачимо згодом. А кіоск таки прибрати треба, оскільки ситуація там дійсно аварійна, та й мешканці проти.

Дар’я Гончарова, Анатасія Кузьмич

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
17:45 Как стулья на работе влияют на спину: важность правильной поддержки (Новини компаній) 17:00 З початку року патрульні зафіксували 8857 порушень водіями швидкісного режиму 16:40 В Україні почастішали випадки укусів кліщів: як вберегтися 16:20 У Житомирі бухгалтерка лікарні нараховувала собі більшу зарплату за рахунок інших працівників Від читача 13:56 На платформі Мегого вийшов короткометражний фільм Віталія Кікотя «Сумні портрети». 16:00 Увага! В Україні очікуються сильні пориви вітру! 15:39 У Радомишлі затримали грабіжника, який вирвав з рук 80-річної бабусі сумку 15:20 На Житомирщині зменшилася кількість виявлених онкохворих з початковими стадіями захворювання 15:00 Як отримати державну допомогу при народженні дитини? ІНФОГРАФІКА 14:40 У Житомирі вночі та вранці 20 квітня сильні заморозки у повітрі! 14:21 Лікарня, що повірила у реформу, матиме ще й наглядову раду 14:00 Військовим передали чергову партію допомоги від Житомира 13:00 Житомир в Instagram: весняний вайб play_circle_filled 12:39 Понад 600 страв: В Україні презентували новий збірник рецептур для шкільних їдалень 12:20 Упродовж доби рятувальники Житомирщини двічі прибирали аварійні дерева 12:00 Чуднівська окружна прокуратура попередила незаконну оренду ставу площею понад 60 га 11:41 У Центру захисту тварин з’явилися нові друзі-волонтери 11:21 У Житомирській обласній універсальній науковій бібліотеці імені Олега Ольжича створено безбар’єрний простір 11:00 Поліцейські у Житомирі вилучили у перехожого великий пакунок з наркотиками photo_camera 10:40 Сьогодні тимчасово призупинено рух трамвая
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up