Київстар підтвердив збій в роботі мережі

Зранку 12 грудня житомиряни, які є абонентами Київстар, у соцмережах скаржаться на збій зв`язу. Сайт оператора поки не працює. Про технічний збій компанія повідомила у соцмережі.
Київстар підтверджує технічний збій у своїй мережі, який може вплинути на роботу інтернету та послуг зв'язку для деяких абонентів; ремонтні роботи тривають.
"Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет у частини абонентської бази. Спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. На час усунення технічних складнощів, рекомендуємо абонентам користуватись можливостями послуги "національний роумінг". Приносимо абонентам вибачення за тимчасові складнощі та дякуємо за розуміння", - прокоментували на офіційній Фейсбук-сторінці Kyivstar .
Пізніше представники компанії доповнили:
«Вранці 12 грудня мережа зв’язку Київстару стала мішенню потужної хакерської атаки, що стала причиною технічного збою, у результаті якого тимчасово недоступні послуги зв`язку та доступу в інтернет.
Для фіксації обставин та наслідків протиправних дій з втручання у діяльність мережі Київстару, оператор залучив представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб, які наразі працюють в офісі компанії.
Станом на зараз відомо, що персональні дані абонентів не скомпрометовані. На цей час фахівці оператора працюють над усуненням наслідків хакерської атаки для якнайскорішого відновлення зв’язку та надання сервісів.
Київстар обов’язково надасть компенсацію абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися сервісами оператора. Приносимо вибачення абонентам за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння».
Додаємо інструкцію від Держспецзв`язку, як скористатися національним роумінгом.
1. Вимкніть автовибір мережі: Android Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob iOS Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон та повторіть.
2. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі. 3. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах Налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа» 4. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму — можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників. 5. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». Зʼясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.
Якщо в інших користувачів зв'язок працює:
- перезавантажте телефон;
- вимкніть телефон, вийміть і поставте SIM-карту назад;
- спробуйте перевірити роботу SIM-карти в іншому пристрої.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.