Апарат скоротили, а реформу доводимо до завершення!

Апарат скоротили, а реформу доводимо до завершення!

У розмові із керівником апарату Житомирської обласної державної адміністрації Олегом Шарварком важко виділити щось головне і навпаки – щось назвати другорядним. Олег Борисович прийшов на посаду якраз у той час, коли державні адміністрації зазнають відчутних реформ.

І найперші зміни якраз і торкнулися апарату держадміністрації, штатного розпису усіх  її управлінь та департаментів. Лише в апараті Житомирської ОДА було скорочено 24 посади працівників. Ще на 476 посад зменшився штат усіх районних державних адміністрацій Житомирщини. Звісно, відлагодження, гармонія у роботі працівників  всієї вертикалі виконавчої влади Житомирської області визначальною мірою залежать від вміння чи навіть таланту Олега Шарварка як менеджера та організатора. До речі, деякі житомирські ЗМІ вже кількаразово наголошували на тому, що О.Б. Шарварко раніше працював директором (начальником) Київського залізничного вокзалу, певним чином намагаючись підкреслити його невеликий досвід адміністративної роботи. Проте у гонитві за можливими сенсаціями журналісти чомусь не звернули увагу на те, що Олег Шарварко й раніше займав посади державного службовця. Зокрема, він працював у Бородянській РДА Київської області, а також – у штаті Секретаріату Кабінету Міністрів України. Зрештою, якщо повернутися до роботи О.Б.Шарварка на посаді керівника залізничного вокзалу у столиці України, то це якраз той багаж досвіду, який важко здобути у будь-якому іншому місці. «У штаті Київського залізничного вокзалу, – каже Олег Шарварко, – нараховується до шести сотень працівників, які щоденно, у чотири зміни, працюють задля забезпечення безперебійного та злагодженого ритму діяльності. Так що бути керівником вокзалу – значить здобути дуже відповідальну і важливу сторінку управлінського досвіду». 

Але, звісно, Житомирська ОДА – то вже інший рівень, а для Олега Шарварка – ще й нова сторінка його трудової біографії. Серед пріоритетів, які важко виокремити у його роботі, керівник апарату все ж таки називає головне завдання нинішнього періоду. Якщо організаційний період обласної адміністрації з новим штатом апарату і новими управліннями та департаментами не викликає особливих зауважень, то робота управління з питань адміністративно-територіального устрою, яке безпосередньо підпорядковане О.Б. Шарварку, вимагає гранично прискіпливої уваги. Річ у тім, що якраз це управління безпосередньо займається усіма аспектами реформи із децентралізації влади. Олег Шарварко наголошує, що лідируючі позиції Житомирщини у процесі організації та становлення об’єднаних територіальних громад варто розвивати, підкріплювати новими кроками, а якщо точніше – новою якістю роботи. Вже до 29 листопада 2019-го року мають бути обговореними, узгодженими і внесеними до Перспективного плану формування територій громад у Житомирській області усі зауваження та пропозиції. Фактично йдеться про повне завершення процесу утворення ОТГ на Житомирщині. Наша область у цьому процесі є флагманом, а тому відповідальність керівника апарату Житомирської ОДА за кожен крок у ході реформування влади на місцях особлива. Звісно, важко бути у ролі першопрохідника, а на фініші завершення процесу утворення об’єднаних територіальних громад важливо не допустити жодного прорахунку чи промаху. Ось такими проблемами та завданнями і наповнювалися перші місяці роботи керівника апарату Житомирської ОДА Олега Шарварка.

Микола Корзун

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
16:58 Обласний бюджет Житомирщини на 2026 рік. Гнучкі підходи до реалізації галузевих політик 16:29 АТ «Житомиробленерго» просить жителів області з розумінням ставитися до ситуації та раціонально використовувати електроенергію 15:41 За минулий місяць патрульні склали понад 2000 адміністративних матеріалів за перевищення швидкості 15:38 Не повернувся з відпустки до місця відбування покарання — додав 1 рік 3 місяці до строку Від читача 16:21 Цифрова репутація 15:19 Делегація з Плоцька разом із мером Анджеєм Новаковським — у Житомирі 15:00 Уряд виділить 147 млн грн з Резервного фонду на виплату компенсацій мешканцям села Березина 14:39 У рамках Всеукраїнської кампанії «16 днів проти насильства» ювенальні прокурори провели зустрічі із учнями навчальних закладів області 14:19 Загинула неповнолітня пасажирка мотоцикла: житомирські поліцейські завершили досудове розслідування ДТП 14:00 НСЗУ відкрила прийом заявок від медзакладів на участь у програмі «Скринінг здоров’я 40+» 12:39 За втручання прокуратури Тетерівській громаді буде повернуто заборгованих понад 4,7 млн грн за оренду землі 12:21 Уряд підвищив доступність протезів та ортезів для дітей з інвалідністю та цивільних постраждалих від війни 12:00 #безбар’єрність: у Житомирі популяризують бочу серед людей з інвалідністю 11:40 У селі Зелена Діброва згорів дерев’яний будинок — загинула людина 11:20 Відбулася 29-та сесія Житомирської обласної ради VIII скликання 11:00 Слідчі СБУ завершили досудове розслідування щодо російського агента, який вчинив теракт у Коростишеві із загибеллю людини 10:41 На Житомирщині попутник із ножем викрав автомобіль у водія:нападником виявився 24-річний житель Івано-Франківщини 10:20 Від важких поранень, отриманих під час виконання бойового завдання, помер житомирянин Олександр Корольчук 10:00 Графік відключення електрики на 19 грудня 09:40 Вночі Сили оборони збили 108 ворожих БпЛА, є влучання 47 ударних дронів
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up