Агресивна реклама як приклад руйнації історичної забудови в Житомирі
Кому потрібна така "голосна" і активна реклама? Розбираємось.
Телеграм-канал про архітектуру і урбанізм Житомир Urban News часто звертає увагу містян на приклади невдалої реклами і реконструкції історичних будинків Житомира. яких, на жаль, і так залишилося мало.
Ось ще один приклад агресивного маркетингу від власників аптечної мережі.
"Один з найагресивніших методів, але, на жаль, типовий для аптек, це завішування вікон та частини фасаду здоровенними рекламними конструкціями. Чому це погано? Думаю в цьому випадку навіть пояснювати не потрібно, адже і так зрозуміло, що це візуально засмічує простір, зневажає історичну будівлю та псує, хоч і не найкращий за станом, але автентичний фасад. Чи потрібно вам, як користувачам, настільки очевидна і пряма реклама для сприйняття?" - задаються автори допису слушним питанням.
Справді, чи так потрібно волати про свої послуги, а чи варто виявити повагу до співгромадян і до міста, в якому ми живемо, і рекламувати себе, враховуючи навколишній контекст і міський пейзаж?
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.