Власний сайт, сторінка в соцмережі, електронний каталог і багато інших нововведень були втілені в життя.
Бібліотечний фонд становить більше, ніж 456800 примірників, тому необхідно було налагодити зручну довідково-інформаційну систему для студентів та працівників закладу. Якщо електронний каталог був створений у 2010р., то зараз дійшла черга до ще більш прогресивних методів роботи з користувачами бібліотеки. Завдяки створеному сайту та сторінці ВКонтаті будь-хто може дізнатись про наявність потрібної книги, просто сидячи вдома або ж у читальному залі університети.
Окрім можливості співпраці в режимі питання-відповідь, можна дізнатися найсвіжіші новини з життя університету чи бібліотеки та її підрозділів. Оголошення чи нововведення обов’язково будуть висвітлені в Інтернеті. Навіть якщо студент чи викладач довгий час не заходили на сайт закладу, переглянувши архів новин вони всеодно можуть ознайомитись з тією інформацією, яку вони пропустили.
Університетська бібліотека впевненими кроками йде вперед до технічного прогресу та автоматизації. Добре це чи погано – не можна сказати однозначно, але запити часу вимагають постійних покращень. Працівники закладу роблять все можливе, щоб зацікавити якнайбільшу кількість читачів і, судячи з того, що усі читальні зали постійно заповнені студентами, їм це вдається.
Самі користувачі сприйняли такий новий підхід однозначно добре.Та чи є комп’ютеризація цілком досконалою – невідомо. Якщо, наприклад, студентові потрібна книга, а в Інтернеті він дізнається, що її немає в університетській бібліотеці, він почне шукати необхідний матеріал деінде. У той же час безпосереднє спілкування з бібліотекарем могло б дати більше користі, бо майже для кожної книги існують альтернативи, які міг би порадити працівник.
Цимбалюк Катерина
- Це дуже зручно, зважаючи на те, що зараз простіше подивитися інформацію в Інтернеті, ніж іти в бібліотеку, адже деякі живуть далеко і це займе багато часу, а вони навіть не знають чи є там потрібна книга.
Полтавська Юлія
- Мені здається, що такий підхід до роботи бібліотеки зі студентом, наразі дуже зручний у використанні. Наше покоління витрачає багато часу на соціальні мережі і таким чином не знаходить його для того, щоб зайти до бібліотеки та дізнатися те, що цікавить. Я вважаю, що можна подякувати тим людям, хто надав можливість молоді бути ближчим до інформації, не прикладаючи для того великих зусиль. Було б ще чудово, якби був створений певний реєстр заборгованостей, щоб кожен міг знати коли і що йому потрібно повернути, тому що багато студентів затримують літературу вдома.
Іванчик Роман
- Бібліотека ЖДУ ім. Івана Франка відома своєю цінністю та великою кількістю книжок. Електронні ресурси, створені для покращення її роботи, дуже корисні. Кожен, хто хоче прочитати чи дізнатися щось, може просто зайти на сайт бібліотеки і знайти все потрібне. Якщо ж те, що вам потрібно, не можна знайти там, тоді можна самому знайти все в тому ж Інтернеті. Але і це буде так само швидко і зручно, враховуючи, що ти не витратив свого часу на те, щоб їхати до бібліотеки, а отримав інформацію максимум за хвилини три.
№ 15 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous