Навіщо та як тренувати дитячий мозок? (Новини компаній)

Навіщо та як тренувати дитячий мозок? (Новини компаній)

Як одночасно розвинути образне мислення дитини, логіку, пам'ять, увагу та моторику підказують у центрі "Smartum". 

Для розвитку дітей у центрі використовують різні методики, такі як Ліберика (швидкочитання), Ментальна арифметика та Спідкубінг.

Ці методики допомагають "включити до праці" дві півкулі мозку, що робить дитину кмітливою, креативною та розвивається нестандартний підхід до вирішення завдань.

Перша методика – Ліберика

Це програма з розвитку швидкісного читання й засвоєння прочитаної інформації. З латини слово «libro» - означає «книга».

Курс Ліберика побудований на системі комплексу методик, які складаються з певних технік читання. Вони спрямовані на те, щоб дитина поступово відходила від класичного горизонтального читання і переходила до читання зверху вниз.

Ми знаємо, що часто діти нібито читають, але зовсім не засвоюють прочитаний матеріал і це також є проблемою. Тому, також одним із головних завдань Ліберики – утримати прочитану інформацію й поліпшити її розуміння. Відсоток розуміння прочитаного залежить від того, яку саме інформацію потрібно засвоїти. Ми навчаємо дитину певним технікам читання. І під час читання вона зможе регулювати і свою швидкість, і рівень свого розуміння.

Що розвиває Ліберика, крім швидкості читання й розуміння?

Курс Ліберики допомагає розвивати образне мислення дитини, логіку, пам'ять, увагу, моторику.

Навіщо дітям курс Ліберики?

Ми живемо в дуже динамічному світі, тому чим більше інформації дитина зможе сприймати, тим швидше вона її засвоїть, тим простіше їй буде орієнтуватися в цьому світі й досягати певних успіхів.

Швидкочитання - це не магія, а набір прийомів, який працює у всіх, хто доклав певних зусиль і діяв за методами, що навчають швидкому читанню.

Курс розрахований на 16 занять по 1,5 години раз на тиждень та для дітей від 7 до 16 років. Результат: гарантоване збільшення швикості чинання в 3-4 рази. І зазвичай діти показують більш приголомшливий результат, наприклад переможець олімпіади зі швидкочитання Лука прочитав за хвилину текст 10000 слів з розумінням 90 відсотків. Для дорослих також є курс швидкочитання.

Друга методика - Ментальна арифметика

Сама методика прийшла до нас з Японії. У Японії і Китаї ментальна арифметика є обов'язковим предметом шкільної програми. А ще в 56 країнах світу дана методика успішно використовується.

Ментальна арифметика - це програма розвитку розумових здібностей і творчого потенціалу за допомогою арифметичних обчислень на японських рахівницях Абакус.

Мета курсу –  тренування мозку для максимальної швидкості сприйняття і обробки будь-якої інформації. При цьому відбувається гармонійний розвиток двох півкуль головного мозку: лівої, що відповідає за логіку і правої, що відповідає за образи.

​У дитини одночасно працюють дві півкулі мозку і вона кмітлива, креативна, нестандартно підходить до вирішення завдань.

Ще у 1981 р. Roger Sperry отримав Нобелівську премію з медицини за дослідження півкуль людського мозку. Як довів вчений, коли люди починають навчатися за методиками, які задіюють як ліву, так і праву півкулю, ефективність такого навчання збільшується в десятки разів.

Яким чином ментальна арифметика задіює 2 півкулі головного мозку?

На всіх стадіях навчання дитина використовує обидві руки, здійснюючи операції з кісточками на рахівницях, тим самим стимулюючи роботу обох півкуль головного мозку. Паралельно діти навчаються робити обчислення, лише уявляючи рахівниці. Таким чином, задіяна робота обох півкуль головного мозку: і лівої, яка відповідає за логіку, і правої, що відповідає за образи.

В нашому центрі дитина не тільки уявно рахує, а також ми вчимося робити 2 дії одночасно.

Третя методика - Спідкубінг 

Спідкубінг – швидкісне збирання кубіка-рубіка. Спідкубінг розвиває:

  • Розумову активність. Вирішення головоломок на час вчить мислити та швидко ухвалювати правильні рішення.
  • Пам'ять і логіку. Збір кубика тренує пам'ять, навчає бачити причину та наслідок
  • Дрібну моторику. Робота двома руками і тренування пальців активізує ліву та праву півкулю головного мозку, що в підсумку розвиває мову, артикуляцію і правильну звуковимову.
  • Просторове мислення. Переміщення кольорових елементів кубика тренує об'ємне мислення: вчить передбачати, що має статися, і порівнювати це з результатом
  • Особисті якості. Розгадування головоломки змушує знаходити рішення та формує наполегливість. Адже іноді доводиться збирати кубик знову і знову.

Мозок — це безцінний подарунок, про який треба дбати. Необхідно докладати максимум зусиль для того, щоб мозок залишався здоровим та сильним протягом усього життя.

 

Чекаємо вас з дітками!
Телефонуйте +380936189929 або приходите за адресою вул. Рильського, 9, оф 217
https://20.ua/ru/zh/obuchenie-kursyi/doshkolyariki/smartum-studiya-intellektualnogo-razvitiya.html 

Найчастіше Найчастіше
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up