Нікому не повідомляйте конфіденційну інформацію щодо своїх банківських рахунків: працюють шахраї

Нікому не повідомляйте  конфіденційну інформацію щодо своїх банківських рахунків: працюють шахраї

Поліція застерігає: працівники банків не запитують конфіденційну інформацію телефоном чи у месенджерах.

5 квітня двоє жителів Житомирщини повірили незнайомцям, які назвалися банківськими працівниками. У результаті через шахрайські дій втратили понад 27 тисяч гривень,- інформує відділ комунікації поліції Житомирської області. Нині у рамках розпочатих кримінальних проваджень поліцейські встановлюють причетних до шахрайств та вкотре закликають громадян не довіряти невідомим телефонним абонентам.

До Житомирського райуправління поліції звернувся 47-річний житомирянин та розповів, що добу тому повірив незнайомцю, через що втратив кошти з банківського рахунку. За словами чоловіка, до нього зателефонував невідомий, який назвався працівником служби безпеки банку та повідомив про спробу несанкціонованого доступу до його заощаджень. Для захисту коштів нібито необхідно було вчинити певні дії, у  тому числі повідомити  співрозмовнику конфіденційну інформацію. Згодом заявник виявив, що з його рахунку було знято майже 13 тисяч гривень.

Схожі неприємності спіткали й 26-річну жительку Житомирського району. З дівчиною через соціальну мережу зв’язався нібито працівник банку та під приводом повернення коштів за зроблену покупку, заволодів даними, що дозволили отримати доступ до банківського рахунку. У результаті жінка втратила понад 14 тисяч гривень.

Нині у рамках розпочатих кримінальних проваджень за ст. 190 (Шахрайство) КК України поліцейські встановлюють причетних до правопорушень. Водночас правоохоронці закликають жителів області не довіряти повідомленням незнайомців про блокування банківських рахунків, несанкціонований доступ до них тощо з негайною вимогою надати конфіденційну інформацію.

Запам’ятайте прості правила:

- пам’ятайте, що конфіденційні відомості ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть працівникам фінансових установ. Вони не можуть запитувати у вас паролі входу до вашого електронного кабінету, пін-коди карток, CVV-коди тощо, особливо у телефонному режимі, месенджерах чи у соціальних мережах. Цю інформацію маєте знати тільки ви. 

- працівники банків не просять вчиняти якісь грошові перекази нібито для захисту ваших же коштів;

- поновлення втрачених банківських карток, видача нових тощо проводиться у фінансових установах за вашої присутності.

Розкажіть про заходи перестороги своїм батькам, рідним, сусідам та знайомим. Це допоможе вберегти їх від неприємностей та завадить ошуканцям продовжити свою злочинну діяльність.

Хочете отримувати новини першими – приєднуйтеся до нас у соцмережах

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up