Довірливі полісяни втрачають кошти з банківських карток, повіривши шахраям

Працівники територіальних підрозділів поліції Житомирщини зареєстрували низку шахрайств, пов’язаних з розголошенням власниками банківських карток особистих відомостей.
Так, за повідомленням поліції Житомирської області, увечері 21 листопада на мобільний 40-річної жительки Потіївської громади зателефонував невідомий, який назвався працівником служби безпеки банку. Чоловік сповістив жінку, що її карка заблокована, а для її відновлення необхідно провести низку дій. У результаті власниця рахунку розголосила незнайомцю реквізити картки та іншу конфіденційну інформацію, що дозволило стороннім особам отримати доступ до її рахунку. Жінка втратила понад 15,5 тисяч гривень.
До 39-річної жительки м. Баранівки також зателефонував «працівник» банку. За словами співрозмовника, з її банківського рахунку намагаються перевести кошти, тож для заблокування такої операції необхідно провести низку дій. Отримавши необхідну інформацію, зловмисники викрали з рахунку жінки 32 тисячі гривень.
Нині поліцейські встановлюють причетних до шахрайств.
Водночас правоохоронці закликають жителів області не довіряти повідомленням незнайомців про блокування банківських рахунків, заміну паролів чи банківських карток, що потребують невідкладних дій без відвідування банківської установи та повідомлення стороннім інформації, у тому числі цифрових кодів та паролів, надісланих у телефонних повідомленнях.
Запам’ятайте прості правила:
- конфіденційні відомості ваших банківських рахунків не можна повідомляти нікому, навіть працівникам фінансових установ. Вони не можуть запитувати у вас паролі входу до вашого електронного кабінету, пін-коди карток, CVV-коди тощо, особливо в телефонному режимі;
- працівники банків не можуть просити вас вчинити якісь грошові перекази нібито для захисту ваших же коштів або перейти за посиланнями, надісланими в особисті повідомлення у месенджерах та ввести там ваші дані;
- уважно читайте сповіщення, що приходять на ваш мобільний телефон, та не повідомляйте цифрові коди й інші паролі стороннім особам, ким би вони не називались;
- за потреби якихось негайних дій з банківською карткою (блокування у разі втрати чи крадіжки, незрозумілої ситуації) особисто зателефонуйте в фінансову установу за номером, вказаним на картці чи договорі на обслуговування та проконсультуйтеся з фахівцем;
- усі необхідні операції, що стосуються зміни банківських рахунків, їх відкриття чи закриття, інші дії проводьте особисто у фінансових установах.
Розкажіть про заходи перестороги своїм батькам, рідним, сусідам та знайомим. Це допоможе вберегти їх від неприємностей та завадить ошуканцям продовжити свою злочинну діяльність.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
-
Николай НиколаенкоЯ вважаю, що банк не зовсім причетний до таких дій шахраїв. Банк надає послуги і не слідкує за тим, кому і в якому об'ємі ви розголошуєтє свої банківські дані. І щоб не було подібних випадків треба всім користувачам зарубати собі на лобі оті 5 безпекових пунктів, які при оформленні картки пропонують працівники банку та правоохоронні органи. І тоді все буде добре.
-
Светлана ЮзефовичПричому це непоодинокі випадки.
-
Светлана ЮзефовичГоловне, що нічого не можна доказать, тоді для чого існує служба безпеки банку, не зрозуміла її функція дій у роботі....
-
Жанна Умінська ПетросянПрацівники банку причетні і служба безпеки банку причетна!!!!!!! Якщо пройшла транскрипція на купівлю побутової техніки а служба безпеки банку знищує плечима то про що йде мова??!! Рівно рік назад постраждав родич відповіді немає так самі люди в цьому винні згідна гроші на картках не тримайте особливо пенсіонери бо злагоджена команда шахраїв гарно працює під гарним прикриттям!!!!Светлана Юзефович reply Жанна Умінська ПетросянЖанна Умінська Петросян