«Добрий день! Вас турбує представник компанії мобільного зв’язку…» – після такого дзвінка бердичівлянин втратив 150 тисяч гривень

«Добрий день! Вас турбує представник компанії мобільного зв’язку…» – після такого дзвінка бердичівлянин втратив 150 тисяч гривень

Бердичівський районний відділ поліції повідомляє про новий вид шахрайства по телефону.

Минулої доби шахраї отримали доступ до банківського рахунку місцевого жителя. У результаті чоловік втратив 150 тисяч гривень. Слідчі Бердичівського райвідділу поліції розпочали розслідування шахрайства.

Поліцейські з’ясували, що чоловікові на мобільний зателефонував незнайомець, який назвався менеджером оператора мобільного зв’язку. Він повідомив, що для ідентифікації абонента чоловікові потрібно назвати 4 цифри коду, що надійдуть йому в смс-повідомленні. Заявник виконав вказівки незнайомця. Згодом він виявив, що його сім-картка заблокована, а з банківського рахунку зникли заощадження.

Слідчі Бердичівського райвідділу поліції встановлюють у межах кримінального провадження, розпочатого за ч. 4 ст. 190 (Шахрайство) КК України, причетних до правопорушення осіб.

Відео дня

За однією з версій, яку нині перевіряють правоохоронці, шахраї отримали частину відомостей про банківський рахунок заявника та номер телефону, що «прив’язаний» до нього. Надалі вони замовили в оператора мобільного зв’язку дублікат SIM-карти, заявивши про її втрату. Після отримання контролю над карткою вони використали її для заміни пароля інтернет-банкінгу і, як результат, розпорядилися чужими коштами.

Тож поліцейські радять захистити свій фінансовий номер телефону (той, за допомогою якого ви здійснюєте вхід в електронний кабінет у банківському застосунку та на який вам надходять сповіщення). Для цього можна вчинити такі дії:

- під'єднати послугу додаткового пароля для здійснення операцій з SIM-карткою через оператора мобільного зв’язку. Це знижує ризики перевипуску вашої картки за стороннього втручання;

- розміщуючи оголошення про купівлю чи продаж товарів, збори коштів тощо в інтернет-мережі, вказуйте інший номер телефону для зв’язку, що не має стосунку до ваших банківських рахунків;

- розгляньте можливість переходу на контрактне обслуговування або зареєструйте свій мобільний номер за паспортом, аби унеможливити операції з ним сторонніми особами.«добрий день! вас турбує представник компанії мобільного зв’язку…» – поліція радить буди розсудливими під час подібних дзвінків

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up