Бердичівлянка після розмови з "працівником банку" залишилася без 21 тисячі гривень на рахунку

Бердичівлянка після розмови з "працівником банку" залишилася без 21 тисячі гривень на рахунку

Бердичівські поліцейські застерігають: не довіряйте незнайомцям, які телефонують «з банку».

Як розповіли у Бердичівському районному відділенні поліції, йдеться про шахрайську схему, коли зловмисники переконують громадян повідомити таємний код або пароль, що надходить на мобільний. Таким чином сторонні особи отримують доступ до електронного кабінету користувача та викрадають кошти. Днями у таку шахрайську пастку потрапила 53-річна жителька Бердичева.

До жінки зателефонував незнайомець, який назвався працівником служби безпеки банку. Він повідомив про спробу зняття коштів з її рахунку та запропонував «заблокувати картку». Для цього попросив назвати 4 цифри з SMS-повідомлення, що надійшло їй. Заявниця виконала інструкції співрозмовника, а згодом виявила зникнення понад 21 тисячі гривень з рахунку.

Поліцейські встановлюють осіб, причетних до шахрайства, та вкотре нагадують прості правила безпеки:

- ніколи не повідомляйте термін дії картки, CVV-код чи паролі з SMS навіть тим, хто називається банківським працівником. Справжні працівники банку ніколи не телефонують, аби з’ясувати такі дані;

- у разі сумнівів у правдивості співрозмовника одразу припиніть розмову й зателефонуйте на офіційний номер банку, вказаний на звороті вашої картки, або зверніться до відділення особисто.

Будьте пильні! Не дозволяйте шахраям збагатитися вашим коштом!

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up