48-річна бердичівлянка втратила 182 тисячі гривень після дзвінка шахраїв
Днями до правоохоронців звернулася 48-річна жителька Бердичева.
Зі слів заявниці, у мобільному банкінгу вона побачила повідомлення про необхідність оновлення даних щодо місця роботи. Жінка перейшла до месенджера «Telegram», де самостійно знайшла бот, що візуально був схожий на офіційний банківський сервіс.
Через декілька хвилин їй зателефонував незнайомець, який представився працівником служби безпеки банку. Чоловік повідомив, що термін дії її банківської картки нібито закінчився, а для збереження коштів необхідно терміново переказати їх на нову.
Діючи за вказівками співрозмовника, жінка здійснила кілька транзакцій. Таким чином вона втратила 182 000 гривень.
За цим фактом слідчі Бердичівського районного відділу поліції розпочали кримінальне провадження за ч. 4 ст. 190 (Шахрайство) КК України та встановлюють осіб, причетних до злочину.
Правоохоронці застерігають:
- працівники банків не телефонують клієнтам із вимогою переказу коштів;
- офіційні банківські установи не використовують telegram-боти для розв’язання питань безпеки;
- за жодних обставин не розголошуйте реквізити банківських карток, одноразові паролі та коди;
- у разі підозрілих дзвінків або повідомлень негайно припиняйте спілкування та зверніться до банку самостійно за офіційною гарячою лінією чи у відділення.

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.