Житомирянці відмовили в обміні товару належної якості вартістю 12,5 тис. грн. — допомогли фахівці Держпродспоживслужби
Про ситуацію розповіли в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області.
До управління Держпродспоживслужби звернулася за консультацією громадянка міста Житомир щодо відмови суб’єктом господарювання за місцем купівлі товару (мийка кухонна вартістю 12,5 тис. грн) у обміні товару належної якості на аналогічний.
В ході установлення виявилося, що придбаний товар не задовольняє споживача за розміром. Тому заявниця звернулася до суб’єкта господарювання з вимогою обміну товару, а в разі неможливості — повернення коштів.
Однак, суб’єкт господарської діяльності відмовив їй у реалізації свого права відповідно до вимог законодавства про захист прав споживачів. У зв’язку з цим споживач у телефонному режимі звернулася до консультаційно -інформаційного центру Головного управління з проханням посприяти у захисті її прав.
За результатами наданої консультативної допомоги та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу проведено обмін товару з відповідним перерахуванням різниці вартості кухонної мийки, про що свідчить лист з подякою, надісланий на адресу Головного управління.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.