У цьому жінці допомогло звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області.
Купивши недешевий смартфон на 4999 грн в торговельному закладі м. Житомира, жінка виявила в нньому недоліки Звернення до сервісного центру не вирішили проблеми, тому споживачка звернулася до ГУ ДПСС.
У ході розгляду звернення спеціалісти управління захисту споживачів здійснили позапланову перевірку у суб’єкта господарювання, який здійснює реалізацію зазначеної продукції. Так, суб’єкту господарювання було надано роз’яснення щодо порушення ним вимог Закону України «Про захист прав споживачів», в результаті чого споживачу було повернуто кошти за телефон в сумі 4999 грн.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер