Житомирянка повернула гроші за непідходящий товар після консультації з фахівцями Держпродспоживслужби

Житомирянка повернула гроші за непідходящий товар після консультації з фахівцями Держпродспоживслужби

Про права споживачів нагадує Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області і розповідає історію невдалої покупки містянки.

Житомирянка придбала штори для кухні у суб’єкта господарювання в м.Житомир. І хоч товар був належної якості, але не підходив за розміром, тому жінка звернулась до фізичної особи – підприємця стосовно обміну товару на аналогічний або повернення коштів. В зв’язку з тим, що запропонований асортимент не влаштовував заявницю, вона пред’явила вимогу, передбачену законодавством, а саме повернути гроші у розмірі вартості повернутого товару. Однак суб’єктом господарської діяльності було повідомлено, що кошти за товар повернуть після його продажу. Для надання допомоги стосовно вирішення питання, споживач звернулася за консультацією до Головного управління з проханням посприяти у захисті прав споживачів та поверненні коштів товар.

За результатами наданої консультативної допомоги в оформленні звернення до суб’єкта господарської діяльності та вжитих заходів головним спеціалістом відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами, споживачу повернуто кошти в сумі 2300 грн, про що свідчить лист з подякою, надісланий на адресу Головного управління

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up