Житомирянину повернули кошти за неякісний тонометр за допомогою фахівців Держпродспоживслужби

Житомирянину повернули кошти за неякісний тонометр за допомогою фахівців  Держпродспоживслужби

Про ситуацію і її вирішення розповіли в Головному управлінні Держпродспоживслужби області.

До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернувся за консультацією мешканець Житомира стосовно відмови  в одному з аптечних закладів міста у  поверненні коштів за тонометр механічний  належної якості, який не влаштовував його  за технічними характеристиками.

Споживачу були надані детальні роз’яснення вимог законодавства у сфері захисту споживачів щодо повернення товару належної якості.

За результатами наданої консультативної допомоги споживачу було повернуто кошти в повному обсязі, про що зі словами вдячності за сприяння у вирішенні спірного питання та захист його прав повідомив споживач у зверненні на «гарячу лінію» Головного управління.

Відео дня

Нагадуємо мешканцям Житомирської області: у разі виникнення питань чи спірних ситуацій у сфері захисту прав споживачів ви завжди можете звернутися до інформаційно-консультаційного центру  Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області (м.Житомир, вул. Юрія Вороного, 55.тел.: 412-43-18-42). Наші спеціалісти готові надати кваліфіковані роз’яснення та допомогти відстояти ваші споживацькі права.

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі

keyboard_arrow_up