Житомирянину повернули кошти за неякісний тонометр за допомогою фахівців Держпродспоживслужби

Про ситуацію і її вирішення розповіли в Головному управлінні Держпродспоживслужби області.
До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернувся за консультацією мешканець Житомира стосовно відмови в одному з аптечних закладів міста у поверненні коштів за тонометр механічний належної якості, який не влаштовував його за технічними характеристиками.
Споживачу були надані детальні роз’яснення вимог законодавства у сфері захисту споживачів щодо повернення товару належної якості.
За результатами наданої консультативної допомоги споживачу було повернуто кошти в повному обсязі, про що зі словами вдячності за сприяння у вирішенні спірного питання та захист його прав повідомив споживач у зверненні на «гарячу лінію» Головного управління.
Нагадуємо мешканцям Житомирської області: у разі виникнення питань чи спірних ситуацій у сфері захисту прав споживачів ви завжди можете звернутися до інформаційно-консультаційного центру Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області (м.Житомир, вул. Юрія Вороного, 55.тел.: 412-43-18-42). Наші спеціалісти готові надати кваліфіковані роз’яснення та допомогти відстояти ваші споживацькі права.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.