Житомирські бізнесмени вирішували, як розвивати бізнес

Житомирські бізнесмени вирішували, як розвивати бізнес
В Житомирі започатковують традицію серед бізнесменів – зустрічатися та обговорювати тенденції розвитку ведення справ.

9 квітня відбувся круглий стіл “Бізнес повинен рости”. Ініціатором виступила піарниця з 12-літнім досвідом Тетяна Люлька.

Тетяна Люлька розповіла, що Житомир специфічний у проведенні заходів, за які потрібно платити, але складна ситуація в країні змусила знову аналізувати перспективи розвитку бізнесу в Україні.

Відео дня
style="text-align: justify;"> 50 бізнесменів з Києва, Вінниці та Рівного протягом чотирьох годин познайомилися та поспілкувалися з китами українського бізнесу, налагодили взаємовигідні контакти для розвитку своєї діяльності, отримали додаткові опції для збільшення прибутку та подивилися на свою діяльність з нового боку.

Бізнесмени прийшли до висновку, що бізнес, який знаходиться в одному з найближчих міст від столиці, має цим користуватися та розвиватися.

Вирощувати його потрібно з любов'ю та в пошуках емоцій, які будуть близькі самим "садівникам".

Спікерами та тренерами зустрічі були керівники успішних бізнес-компаній, які на власному прикладі довели, що вести бізнес без хорошої реклами, це все одно що підморгувати дівчині в темноті, у двох випадках є ризики бути непоміченими.

Сервіс-директор компанії "4Service" Сергій Пашковський каже, що якісний сервіс (комунікабельність, розуміння предмету розмови, бажання допомогти, інтер'єр) – одна з найголовніших конкурентних переваг: Плюс тих міст, які поряд з Києвом, в тому, що люди їдуть туди в пошуках цікавих та кращих ідей. Але є й ризики, бо часто буває, що розвиток приторможується, хороші вдалі ідеї концентруються в столиці. Потрібно, мабуть, мати велику ідею, вірити в неї. Рідше буває так, що ідея заробити гроші є успішною. Успішна ідея – побудова бізнесу з місією і ціллю, коли є бажання створити те, чого не існувало раніше”.

У 2005 році поняття “містері шопінг” (таємний покупець) в Україні не існувало. Активно такий сервіс використовували в Америці та Європі. І це як раз той випадок ідеї, яка запрацювала, розказує Сергій: “Засновник Олексій Цисар вичитав ідею на американських сайтах і почав її просувати в Україні. Сьогодні це один з найбільших провайдерів в Європі. Починалося все з двох людей. Сьогодні 300 працівників обробляють анкети, спілкуються з таємними покупцями, аналізують”.

Однією із перших компаній, яка зацікавилася послугами сервісу “таємний покупець” була компанія з безпеки “MTI”. Керівник – житомирянин  Валерій Вижак. На нашому ринку його компанія вже вісім року. Почав розвивати її в Києві: “Кожного року все змінюється, але важливо не боятися. Можна продавати що завгодно, але має бути команда спеціалістів. Спеціалісти дорогі, їх можна вирощувати або купувати, шукати в регіонах, в столиці, за кордоном. Ідея на плаву, питання – як завернути цю ідею. Кожного року потрібна свіжа смачна цукерка. Ми шукаємо родзинку”.

Пан Валерій в Житомир приїжджає як у місто, що виросло: “Це частина Києва. Тут є бізнес із західним менеджментом, є з ким працювати. Місто не змінилося, але змінились люди. Місто компактне і в ньому зрозумілі інтереси. Потрібно обрати цінову політику, створити систему і покращити обслуговування”.

Директор рекламної агенції "Banda Agency" Павло Клубнікін розповів, що креативні хороші ідеї реклами приходять в голову, коли не думаєш про заробіток, а шукаєш ідею, емоцію, яка буде близька людям, відображатиме їх думки.

За годину учасники заходу дізналися про геніальні піар-компанії "Я крапля в морі", "MOYO", "PUMA". Важливо відмітити, що усі проекти були соціально відповідальні.

Павло Клубнікін ще раз підтвердив, що потрібно бути іншими, позбуватися банальності, штампів: Працювали раніше в компанії величезній і зрозуміли, що основну роботу роблять 5 людей. Втомилися від усього і вирішили відокремитися. Нам всього два роки."Залізти в гаманець через серце" – головний меседж піарників, нехай грубо, але так є…”.

Після офіційної частини, розпочався розіграш сертифікатів та гра у міні-гольф. У подарунок усі отримали візитницю з контактами усіх запрошених. Нам відомо, що багато хто нею вже скористався, і отримав цінні знайомства та бізнес-партнерів.

Такі заходи потрібні місту та його розвитку. І не лише на бізнесову, а й на політичну, і на громадську тематику. Ми живемо недалеко від столиці, тому статус міста депресивного має змінюватися.

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
12:00 В Україну знову йдуть заморозки 11:38 В одному з сіл Житомирщині двоє переселенців просували серед місцевого населення ворожі наративи 11:17 Двох людей врятували на пожежі в Коростені 11:00 Гороскоп на тиждень 12 - 18 травня Від читача 17:45 Шахрайські дзвінки з ПриватБанку: як не потрапити на гачок аферистів Джерело: https://censor.net/ua/f3550948 10:41 15 травня з 8:00 до 18:00 буде призупинено подачу води у місто! Зробіть запас води! 10:20 У Житомирі виставили на аукціон будівлю колишнього кінотеатру «Космос» із умовою збереження мозаїки на фасаді 10:00 Житомирщина - серед постраждалих областей після ворожої нічної атаки 09:42 48 артсистем, 27 бронемашин і 1170 військових ліквідовані за минулу добу 09:21 Оперативна інформація станом на 08.00 12.05.2025 щодо російського вторгнення 09:00 12 травня: все про цей день, яке свято, що не можна робити і погода у Житомирі 13:28 Невидимі бар’єри й видимі досягнення: результати опитування в межах кампанії «Н̶е̶жіноча робота»
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up