Як повернути переплату по особовому рахунку споживачам ТОВ «Житомиргаз Збут»

Як повернути переплату по особовому рахунку  споживачам ТОВ «Житомиргаз Збут»

У зв’язку із переведенням з 1 травня побутових споживачів ТОВ «Житомиргаз Збут» до «постачальника останньої надії», наразі чимало клієнтів звертаються з приводу повернення переплати по особовому рахунку або повернення помилково сплачених коштів.

Якщо по вашому особовому рахунку обліковується переплата або кошти були кошти помилково сплачені на наш рахунок, вам необхідно надіслати нам письмову заяву на повернення цих коштів. До заяви необхідно додати:

  • копію паспорту (1-6 сторінки),
  • ідентифікаційного коду,
  • квитанції про помилкову оплату,
  • довідку з банку з реквізитами карткового рахунку (може бути автоматично згенерована у мобільному додатку банку, повинна містити IBAN карткового рахунку).

Підписану заяву та документи можна направити на поштову адресу: м. Житомир, Перемоги майдан, 10, 10003. Зауважимо, що на копіях документів має бути зроблений напис «Згідно з оригіналом», а також підпис, ПІБ власника документа і дата.

Також підписану заяву та документи можна направити на електронну скриньку [email protected]. Звертаємо увагу, що у цьому разі заява та копії документів, що додаються, повинні бути скріплені/завірені за допомогою електронного підпису.

Відео дня

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі (1)
  • Петро Онищук

    Відправили листом всі вищезазначені документи по поверненню переплати ще 26.10.22р. - результату нема

keyboard_arrow_up