Метою проведення наради є обговорення стану виконання рішення міської ради від 18.06.14 №725 «Про впорядкування торгівлі на вулицях, майданах та тротуарах міста» та координація роботи міського відділу міліції, муніципальної міліції та КП «Інспекція з благоустрою м. Житомира» по припиненню стихійної торгівлі.
Перший заступник міського голови Сухомлин С.І. зауважив, що стихійна торгівля викликає справедливі нарікання з боку суб’єктів підприємницької діяльності сфери торгівлі, які офіційно зареєстровані та працюють в межах законодавства, в т.ч. на ринках міста. Міською владою намічені та вживаються кроки по покращенню зовнішнього вигляду міста і тому час перемістити невпорядковану торгівлю з тротуарів на встановлені місця.
«Час несанкціонованої торгівлі, без належних санітарних умов, без документів, які засвідчують якість продукту, вже закінчився. Скоординувавши свою роботу, ми зможемо забезпечити поступове вирішення цієї проблеми, тим більше, що громадськість підтримує нас у боротьбі зі стихійною торгівлею», - наголосив заступник міського голови Демчик Є.О.
Під час наради було поставлено завдання перед відповідними службами посилити роботу з упередження та боротьби з стихійною торгівлею в місті.
За повідомленням Житомирської міської ради
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 11 від 20 березня 2024
Читати номер