У червні цього року була запроваджена нова електронна послуга – «Автоматичне призначення пенсії».
А отже, відтепер пенсія може бути призначена автоматично при досягненні пенсійного віку, без особистого звернення особи до органів Пенсійного фонду.
Канал юридичних знань «БЛОГ ПРАВА» розповідає, що потрібно зробити для цього і як це працює.
По-перше, подайте відповідні документи через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду за допомогою власного кваліфікованого електронного підпису – КЕП. Як його отримати шукайте у наших попередніх публікаціях.
По-друге, треба заповнити та подати «Анкету-заяву на автоматичне призначення пенсії». Разом з анкетою потрібно подати скановані копії документів, що ідентифікують особу та підтверджують набутий трудовий стаж (паспорт громадянина України, реєстраційна картка платника податків, документи про навчання, трудова книжка, військовий квиток, тощо).
Також необхідно буде дати згоду на обробку персональних даних для призначення пенсії в автоматичному режимі, та надіслати її в обробку.
Результати опрацювання вашої заяви можна буде переглянути у вкладці «Мої повідомлення».
Після обробки заяви та документів, буде сформована електронна пенсійна справа, яка буде доступна у розділі «Моя пенсія».
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер