Звернення до ДФС можна надіслати електронною поштою.
Головне управління ДФС у Житомирській області повідомляє, що відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» громадяни можуть надсилати до ДФС електронне звернення (пропозиції, зауваження, заяви, клопотання, скарги) виключно на електронну адресу[email protected] зі своїм підписом, який може бути відсканованим, сфотографованим.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, відповідно до частини восьмої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» буде повернуто без розгляду через десять днів від дня його надходження.
Також опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані із застосуванням електронного цифрового підпису.
Довідково:
Відомості про електронну адресу [email protected] розміщено на офіційному веб-порталі ДФС (sfs.gov.ua) у розділах:
«Контакти» за посиланням http://sfs.gov.ua/o…/kontakti/kontakti-dlya-podannya-zvernen; «Діяльність»-«Звернення громадян»-«Реєстрація звернень» за посиланням http://sfs.gov.ua/priymalnya-gromad…/zvernennya-gromadyan/…/.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 13 від 3 квітня 2024
Читати номер