Спецтема: карантин

Кваліфікований електронний підпис можна отримати і під час карантину

Кваліфікований електронний підпис можна отримати і під час карантину

Це стало можливим завдяки змінам, що вніс уряд до Постанови №211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19».

«У період карантину необхідність використовувати кваліфікований електронний підпис (КЕП) зростає. Адже за його допомогою громадяни можуть дистанційно підписувати документи, користуватися державними сервісами, подавати звітність до податкових та контролюючих органів.

Щоб отримати КЕП, найчастіше необхідно звертатися до акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) особисто. КЕП у жодному разі не може надаватися без ідентифікації особи.

Деякий час отримання кваліфікованих електронних підписів (КЕП) було неможливим, адже під час карантину робота деяких суб’єктів господарювання, що приймають громадян, була припинена.

Тож відповідні зміни дозволяють функціонування АЦСК під час карантину. Центри забезпечать працівників індивідуальними засобами захисту і будуть надавати підписи у безпечних умовах», – повідомляють у Міністерстві цифрової трансформації України. 

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up