Кому доведеться платити транспортний податок у 2021 році?

Кому доведеться платити транспортний податок у 2021 році?

Власники люксових автівок у цьому році сплачують транспортний податок за автівки з 2016 року випуску (включно), середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Мінекономіки оприлюднило перелік легкових автомобілів, які підлягають обкладенню транспортним податком у 2021 році. Серед таких автомобілів опинилися Aston Martin, Audi, Bentley, Tesla, Porsche, Lamborghini, Ferrari, Cadillac, Maserati, Lexus, Rolls-Royce, а також окремі моделі Mercedes-Benz, Land Rover, Chevrolet, BMW.Тобто якщо розмір «мінімалки» станом на 1 січня 2021 року становить 6000 грн., то сплатити податок повинні власники автомобілів, авто яких коштує понад 2,25 млн. грн.

Ставка податку становить 25 000 гривень на рік, терміни сплати – протягом 60 днів з дня вручення рішення/повідомлення.

Платниками є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до пп. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ є об’єктами оподаткування.

Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України. 

У разі якщо платник податків НЕ СПЛАЧУЄ узгоджену суму грошового зобов’язання протягом строків, визначених ПКУ, такий платник податків притягується до відповідальності у вигляді штрафу у таких розмірах:

1️⃣ при затримці до 30 календарних днів включно, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов'язання, — у розмірі 10% погашеної суми податкового боргу;

2️⃣ при затримці більше 30 календарних днів, наступних за останнім днем строку сплати суми грошового зобов’язання, — у розмірі 20% погашеної суми податкового боргу.

Водночас передбачено, що починаючи з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов’язання (в тому числі за період адміністративного та/або судового оскарження), розпочинається нарахування пені (пп.129.1.2 п. 129.1 ст. 129 ПКУ)

У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до пп. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 ПКУ є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання (пп. 267.6.8 п. 267.6 ст. 267 ПКУ).

Юридичний Телеграм канал адвоката, к.ю.н., Головіна Д.В. «Адвокат Права»

 

​​​​​Хочете отримувати новини першими – приєднуйтеся до нас у соцмережах

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram, YouTube та Google

Коментарі
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
17:28 Розвіюємо міфи: чому пацієнтам із хронічними захворюваннями варто вакцинуватися першочергово 17:00 Впізнання тіла — ще не підстава припиняти виплати родині 16:20 У Житомирі обговорили підготовку громади до зими 16:13 Вигаданий борг та погрози розправою: на Житомирщині поліцейські затримали підозрюваних у вимаганні Від читача 12:35 Шахраї телефонують від імені поліції та вимагають гроші за «звільнення» від кримінальної відповідальності 16:00 У Житомирі відбудеться ХІ Міжнародна Хореографічна Асамблея ім. Н. Скорульської - 2026 16:00 У Бердичеві учениця принесла в гімназію дві навчальні гранати: стався вибух 15:39 Порядок отримання податкової знижки: навчання, іпотека, благодійність 15:20 У Житомирській громаді з 12 жовтня розпочинається осіннє загальноміське санітарне прибирання 15:00 Житомирщина — лідер за кількістю зареєстрованих команд у «Пліч-о-пліч. Всеукраїнські шкільні ліги»! А ви вже зареєструвались? 14:40 У Радомишлі горів житловий будинок: знищено покрівлю і частково перекриття photo_camera 14:20 У Звягелі презентували проєкт антикорупційної програми 14:00 У Житомирі на фасаді ліцею № 17 відкрили меморіальну дошку Андрію Хохлюку 12:41 Житомирщина розширює міжнародне партнерство та зміцнює співпрацю з Великою Британією 12:20 У Хорошеві при зіткненні легковика і мотоцикла постраждав водій двоколісника 12:00 ДЕІ Поліського округу інформує: із 7 до 15 жовтня діятимуть тимчасові обмеження на спеціальне водокористування 11:40 На Житомирщині судитимуть експосадовця РТЦК та його спільника-депутата, яких СБУ викрила на хабарях за зняття з розшуку військовозобов’язаних 11:20 В Україні дорослі та діти можуть безоплатно отримати реабілітаційну допомогу — після травм, поранень, операцій чи захворювань 11:00 Житомир попрощався із Захисником Віталієм Совою 10:40 Рятувальники допомогли літньому чоловіку, який через погіршення здоров’я не міг самостійно відчинити двері власної квартири photo_camera
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up