Інформацію про розмір пільг на оплату ЖКП можна отримати онлайн. Покрокова інструкція

Інформацію про розмір пільг на оплату ЖКП можна отримати онлайн. Покрокова інструкція

З 1 жовтня поточного року стартувала монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг (ЖКП). Для того, щоб надавати кошти у безготівковому вигляді, на кожного одержувача пільг автоматично в “Ощадбанку”  відкрито персональний обліковий запис.

Отримати  інформацію про розмір нарахованої пільги,  перелік  послуг, які сплачені за рахунок бюджетних коштів та залишок на рахунку громадяни можуть у персональному кабінеті “Ощадбанку”.

Покрокова інструкція створення персонального кабінету

КРОК 1. Зайти на офіційний сайт “Ощадбанку” 

Відео дня

КРОК 2. Праворуч зверху обрати “Інші розділи”

КРОК 3. Далі обрати “Безготівкова монетизація субсидій та пільг”

КРОК 4. Далі по п. 2 тексту обрати «Зареєструватись в особистому кабінеті»

КРОК 5. Заповнити вхідні дані:

1.номер мобільного телефону, який надавався до органу соціального захисту населення за місцем перебування пільговика на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;

2.пароль, який пільговик визначає самостійно і запам’ятовує. Пароль повинен складатися не менше як 6 буквених символів та 6 цифрових символів.

КРОК 6. Натиснути “Увійти перший раз”

На цьому записі буде відображатися нарахована сума пільги та переказ коштів на рахунки виконавців комунальних послуг за звітний місяць.

Довідково. Консультації щодо користування кабінетом можна отримати у контакт-центрі «Ощадбанку» за телефоном: 0 800 210 800.

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі (5)
  • валентина
    ганьба! відповіді на мій коментар нема. просто відволікають людей, і роблять все, щоб люди нервували
  • Мила
    Уже месяц хочу зарегистрироваться,а ощад пишет что владельца с таким номером телефона нет.И начинают перекладывать с больной головы на здоровую.А что у них сбой в системе то молчат
  • Віктор
    На жаль, ОЩАДБАНK, в мене такий  самий випадок. А Вашому  0 800 210 800 дочекатися відповіді менеджера треба перший раз 12хвилин , другий 10хвилин, Ганьба!!!!!
  • Віктор
    На жаль, ОЩАДБАНK, в мене такий  самий випадок. А Вашому  0 800 210 800 дочекатися відповіді менеджера треба перший раз 12хвилин , другий 10хвилин, Ганьба!!!!!
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
15:37 Жителька Пулинської громади Анастасія Левкович відзначила 102 роки 15:16 Пухнастики шукають господарів: оголошення у Житомирі станом на 2 листопада 2025 року 12:14 Опитування UFP: підтримка військової допомоги Україні серед релігійних консерваторів зросла на 22%, серед виборців Трампа — удвічі 10:55 На щиті повернувся до Житомира Воїн Сергій Якухно Від читача 12:48 Шахраї виманюють гроші у пенсіонерів 10:39 У США серед виборців Республіканської партії помітно змінюється ставлення до війни в Україні 10:32 У Глибочиці перекинувся автомобіль: травмовано пасажира 09:27 На пожежі у Житомирському районі рятувальники виявили тіло 66-річного чоловіка 09:00 2 листопада: яке сьогодні свято, прикмети і заборони, прогноз погоди у Житомирі 08:46 У Житомирі попрощалися з Захисником Павлом Андрусенком, який героїчно загинув під час виконання бойового завдання 08:39 2 листопада — Міжнародний день припинення безкарності за злочини проти журналістів: день, коли мовчання — не варіант
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up