Інформацію про розмір пільг на оплату ЖКП можна отримати онлайн. Покрокова інструкція

Інформацію про розмір пільг на оплату ЖКП можна отримати онлайн. Покрокова інструкція

З 1 жовтня поточного року стартувала монетизація пільг на оплату житлово-комунальних послуг (ЖКП). Для того, щоб надавати кошти у безготівковому вигляді, на кожного одержувача пільг автоматично в “Ощадбанку”  відкрито персональний обліковий запис.

Отримати  інформацію про розмір нарахованої пільги,  перелік  послуг, які сплачені за рахунок бюджетних коштів та залишок на рахунку громадяни можуть у персональному кабінеті “Ощадбанку”.

Покрокова інструкція створення персонального кабінету

КРОК 1. Зайти на офіційний сайт “Ощадбанку” 

КРОК 2. Праворуч зверху обрати “Інші розділи”

КРОК 3. Далі обрати “Безготівкова монетизація субсидій та пільг”

КРОК 4. Далі по п. 2 тексту обрати «Зареєструватись в особистому кабінеті»

КРОК 5. Заповнити вхідні дані:

1.номер мобільного телефону, який надавався до органу соціального захисту населення за місцем перебування пільговика на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;

2.пароль, який пільговик визначає самостійно і запам’ятовує. Пароль повинен складатися не менше як 6 буквених символів та 6 цифрових символів.

КРОК 6. Натиснути “Увійти перший раз”

На цьому записі буде відображатися нарахована сума пільги та переказ коштів на рахунки виконавців комунальних послуг за звітний місяць.

Довідково. Консультації щодо користування кабінетом можна отримати у контакт-центрі «Ощадбанку» за телефоном: 0 800 210 800.

 

Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.

Коментарі (5)
  • валентина
    ганьба! відповіді на мій коментар нема. просто відволікають людей, і роблять все, щоб люди нервували
  • Мила
    Уже месяц хочу зарегистрироваться,а ощад пишет что владельца с таким номером телефона нет.И начинают перекладывать с больной головы на здоровую.А что у них сбой в системе то молчат
  • Віктор
    На жаль, ОЩАДБАНK, в мене такий  самий випадок. А Вашому  0 800 210 800 дочекатися відповіді менеджера треба перший раз 12хвилин , другий 10хвилин, Ганьба!!!!!
  • Віктор
    На жаль, ОЩАДБАНK, в мене такий  самий випадок. А Вашому  0 800 210 800 дочекатися відповіді менеджера треба перший раз 12хвилин , другий 10хвилин, Ганьба!!!!!
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Житомира за сьогодні
16:54 Юрист для дитини: коли це потрібно та як отримати допомогу безоплатно 14:50 Житомирців навчатимуть фінансової грамотності на безоплатному онлайн-курсі — як долучитися 14:27 Упродовж доби рятувальники ліквідували 2 пожежі у житловому секторі: одну - у Коростенському районі, другу - у Бердичівському 13:22 У Вікіпедії розпочався десятий Конкурс наукових зображень Від читача 13:06 Організували масштабну шахрайську фінансову біржу: слідчі поліції та кіберполіцейські повідомили про підозру учасникам організованої злочинної групи 12:08 Навіщо стукають до серця стрімкі рядки нових віршів - роздуми про збірку романівського поета Юрія Кондратюка "Збивають рими з ніг" 11:34 Пухнастики шукають господарів: оголошення у Житомирі станом на 23 листопада 10:12 Для житомирців запустили гарячу лінію юридичних консультацій щодо дитячих виплат 09:00 23 листопада: яке сьогодні свято, прикмети і заборони, прогноз погоди у Житомирі
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Житомирі Ваші відгуки про послуги у Житомирі
keyboard_arrow_up