З такою заявою до редакції газети «20 хвилин Житомир» звернулися наші постійні читачі.
«Минулого місяця в моїй квитанції за сплату комунальних послуг зазначалася повна розрахункова вартість. Жодної пільги не було», - поскаржилася на власну долю пані Людмила. До речі, з подібним зверненням зателефонувало ще близько десятка людей.
Ми вирішили розібратися з цим питанням та звернулися до керівництва департаменту праці, соціальної та сімейної політики Житомирської обласної адміністрації та отримали наступну відповідь.
«Якщо люди мали отримувати кошти у безготівковій формі, то зрозуміло, що «на руки» вони її і не отримають. У готівковій формі….Треба розбиратися окремо з кожним….На загал важко сказати…У нас отримували субсидії. Тут потрібно, щоб кожен окремо звертався до районного управління з цим питанням», - відповіли в обласному департаменті.
Отож бачимо, що завдяки виставленій паузації в офіційній відповіді під час телефонної розмови з керівництвом державної структури, розуміємо, що така проблема існує, і на жаль, досі не є надто вивченою з цього приводу.
Проте пресслужба Міністерства соціальної політики України просить не нервуватися зайвий раз громадян України та заявила, що «починаючи з листопада 2019 року українці будуть отримувати квитанції за комунальні послуги з повним розміром платежу – без урахування пільг та субсидій. Це пов’язано із новим механізмом нарахування пільг на ЖКП, який вступив в силу з 1 жовтня 2019 року».
Нагадаємо, що цьогоріч пільга надаватиметься українцям у грошовій формі органами соціального захисту населення.
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.
№ 10 від 23 квітня 2025
Читати номер