Чи можна обміняти або повернути акційний товар - роз`яснення від Держпродспоживслужби

Під час розпродажів чи акцій покупців часто приваблюють знижки, однак нерідко вони стикаються з написом «Акційний товар поверненню та обміну не підлягає». Важливо знати: така умова суперечить законодавству України.
Про це розповіли у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області.
"Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, якщо товар не підійшов за формою, розміром, кольором, фасоном, габаритами чи з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Що потрібно знати:
- Обмін можливий протягом 14 днів, не враховуючи день покупки, якщо продавцем не встановлено довший строк.
- Товар повинен мати первісний вигляд: не бути у використанні, збережені пломби, ярлики, споживчі властивості, а також чек чи інший розрахунковий документ.
- Це правило діє і для акційних товарів, якщо знижка не пов’язана з недоліками продукції.
- Виняток становлять лише товари належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) згідно з переліком, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 (наприклад, білизна, парфумерно-косметичні вироби, ліки, продовольчі товари тощо)", - роз`яснюють у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області.
Якщо продавець відмовляється задовольнити законну вимогу щодо обміну або повернення товару, звертайтеся до Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області із відповідною заявою. (м.Житомир, вул.Вороного, 55).
Слідкуйте за новинами Житомира у Facebook, Telegram, Instagram та YouTube.